در گفت وگو با برنا ،مطرح شد:

فعالیت ۳میلیون و ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور/ مرکز پزشکی ورزشی لرستان احداث می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۹:۲۰
کد خبر: ۸۱۸۵۲۹
فعالیت  ۳میلیون و ۲۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور/ مرکز پزشکی ورزشی لرستان احداث می شود
غلامرضا نوروزی از فعالیت 3میلیون و 200 هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور تا پایان بهمن ماه 97 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ نوروزی شامگاه  پنجشنبه درحاشیه برگزاری مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی لرستان با اشاره به لزوم راه اندازی مراکز پزشکی ورزشی در سطح استانها به خبرنگار برنا ،اظهار کرد: هدف ما پوشش پزشکی  ورزشکاران قهرمان درتمام  کشور است که درهمین راستا نیزلازم است  درمراکز استانها فضایی به عنوان ساختمان پزشکی ورزشی درحد فیزیوتراپی ودرمان وجودداشته باشد تا خدمات پزشکی مدنظر را به جامعه ورزشی ارائه دهد .

او با تاکید برضرورت  مرکز پزشکی ورزشی در لرستان ،افزود: آمادگی راه اندازی این مرکز را درلرستان داریم و در مجمع سالانه ونشست با مدیریت ورزش استان   قرارشد تا این موضوع  استان پیگیری شود پس از روند قانونی کاراحداث این ساختمان را شروع کنیم .

نوروزی مهمترین برنامه های خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی را ارائه خدمات  مناسب وباکیفیت به جامعه ورزش وایجادفضایی برای ورزشکاران کشور عنوان کرد ویادآورشد: رشد ورزشکاران سازمان یافته درکشور تاپایان بهمن ماه 3میلیون و200هزارنفر را نشان می دهد .

 به گفته رییس فدراسیون پزشکی ورزشی این آمار در حال حاضر   در لرستان بالای 60 هزارنفر است که بادرایت مدیریت ورزش لرستان وتلاش های هیئت در استان  رشد قابل ملاحظه ایی را در آینده خواهدداشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز