رییس هیئت پزشکی ورزشی لرستان :

هدف ما افزایش آمار بیمه شدگان به بالای ۷۰ هزارنفر در سال ۹۸ است/ نشست هم اندیشی با ۳۰ هیئت در بحث بیمه ورزشی

۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۰۹:۴۸:۲۹
کد خبر: ۸۱۸۵۴۴
هدف ما افزایش آمار بیمه شدگان به بالای ۷۰ هزارنفر در سال ۹۸ است/ نشست هم اندیشی با ۳۰ هیئت در بحث بیمه ورزشی
افشین قنبری گفت: آماربیمه شدگان ورزشی در لرستان از تعداد 40هزار و30 نفر در سال 96 به تعداد 61هزار و182نفر در سال 97 رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛قنبری پنجشنبه در مجمع سالانه هیئت پزشکی ورزشی استان که باحضور رییس فدراسیون پزشکی ورزشی برگزارشده بود،اظهار کرد: قبلا از نرم تعریف شده توسط فدراسیون عقب تر بودیم ولی باوجود  محرومیت وشرایط معیشتی لرستان با برنامه ریزی دقیق ازجمله ، برنامه های تشویقی ، جلسات متعدد با روسای ادارات وهیئت های ورزشی ، پوسترهای تبلیغاتی ...وهمچنین حمایت های مدیریت ورزش استان توانستیم این آماررا افزایش دهیم.

 او افزود: برآیند این فعالیت ها به این ختم شد که آماربیمه شدگان ورزشی در لرستان از تعداد 40هزار و30 نفر در سال 96 به تعداد 61هزار و182نفر در سال 97 برسد.

 قنبری با اشاره به آمار پوشش مسابقات ورزشی ،تصریح کرد: این آمار در سال 96 تعداد 5530 مورد بوده که در سال 97 به تعداد 6866موردرسیده است.

 رییس هیئت پزشکی ورزشی لرستان آماربازرسی های ستاد نظارت برسلامت باشگاه ها واماکن ورزشی را 1404بازدید عنوان کرد وگفت: در این راستا تعداد95 تشویق شده ،125تذکر و 65درخواست های پلمپ  داشته ایم.

او در خصوص عملکرد کمیته خدمات درمانی  بیان کرد:تعداد اسناد رسیدگی شده  293پرونده  وتعدادمصدومین ارجاعی  جهت جراحی 23مصدوم بوده است.

قنبری در خصوص میزان پرداخت مصدومین یادآورشد: 1میلیارد و 103میلیون و590هزار و15ریال پرداخت های مالی بابت 285مصدوم و   883میلیون ریال  نیز بابت مبل 15درصد شهرستانها پرداخت شده است .

او با اشاره  به عملکرد واحد فیزوتراپی هیئت استان نیز گفت: ورزشکاران نیازمند به خدمات فیزیوتراپی در کلینیک طرف قرارداد هیئت پزشکی به صورت رایگان خدمات دریافت می کنندکه آمار مصدومین ارجاعی در بخش خانمها 22 نفر و در بخش آقایان 75 نفربوده است.

قنبری در رابطه با عملکرد واحد طب ورزشی نیز خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره ایی پیشگیری ودرمانی در زمینه طب ورزشی به تمامی ورزشکاران به صورت رایگان در تمام ایام هفته و همچنین خدمات رسانه ایی در شبکه های رادیویی تلوزیونی استان مانند برنامه سلام لرسو ،شبکه افلاک وخانواده دولتسرا و... تهیه وتدوین کتاب بیماری ها وورزش را می توان از اقدامات هیئت  در این واحد برشمرد.

رییس هیئت پزشکی ورزشی لرستان بااشاره به جلسات درون سازمانی وبیرون سازمانی نیز گفت: در این راستا نشست های هم اندیشی با 30 هیئت ورزشی و جلسات متعدد با اداره آموزش وپرورش ،علوم پزشکی ...را برگزارکرده ایم.

قنبری برگزاری 8 ایستگاه سلامتی ،220 مشاوره درزمینه های تغذیه روانشناسی ،صدور 368 گواهی سلامت را از دیگر اقدامات هیئت دانست و بیان کرد:  افزایش آمار بیمه شدگان به بالای 70 هزارنفراز برنامه های ما در سال 98 است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز