مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان:

همدلی و اتحاد بسکتبال کردستان را به جایگاه اصلی خود می رساند

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۷:۳۱:۵۰
کد خبر: ۸۱۸۷۲۶
همدلی و اتحاد بسکتبال کردستان را به جایگاه اصلی خود می رساند
مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان در مجمع انتخابات هیات بسکتبال کردستان گفت: کردستان از دیر باز تا کنون مهد و قطب این رشته در ایران بوده و این رشته باید دوباره به روزهای آرمانی خود برسد.
به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان روز جمعه 10 اسفندماه در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان ضمن اشاره به اینکه این سومین انتخابات هیات بسکتبال در چهار سال اخیر است، اظهار کرد: اینکه در این مدت سه انتخابات را در یک رشته برگزار می کنیم نارحت هستیم و امیدواریم این مجمع انتخابات بتواند ورزش بسکتبال را رونق بخشد.
 
وی ضمن اشاره به اینکه ورزش بسکتبال امروز کسی را می خواهد که بتواند این ورزش با قدمت را رو به جلو هدایت کند، عنوان کرد: بسکتبال کردستان با توجه به پتانسیل مناسبی که دارد می تواند دوباره در اوج خود قرار گیرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه رئیس هیات قبلی این هیات نتوانست اهداف بسکتبال را به خوبی جلو ببرد، گفت: در سال جاری بسکتبال در این دیار در بحث استعدادیابی متاسفانه جایگاه خوبی نداشت که امید است مدیریت هیات جدید بتواند این خلا را پر کند.
 
جولایی با تاکید بر این مهم که حال بسکتبال کردستان خوب نیست، بیان کرد: جامعه بسکتبال کردستان باید دست به دست هم بدهند که این رشته را دوباره به روزهای آرمانی خود برگردانند.
 
مدیرکل دستگاه ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد، با یکدلی، همبستگی و اتحاد خانواده بزرگ بسکتبال کردستان می توان روزهای بحرانی این هیات را پشت سر نهاد و جایگاه واقعی آنرا دوباره احیا کرد.
 
وی به راه اندازی لیگ داخلی استان اشاره و عنوان کرد: هیات جدید باید توجه به رده های پایه، استعدادیابی و تعامل با آموزش و پرورش و شهرداری را در اولویت قرار بدهد چون هیات بسکتبال بدون تعامل نمی تواند جایگاه خوبی را کسب کند.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه اتحاد بین بانوان نسبت به آقایان بیشتر است یادآور شد: بسکتبال کردستان تنها در سه شهرستان فعال است و باید این مورد بررسی قرار گیرد.
 
وی در پایان به موفقیت های اخیر بانوان بسکتبالیست کردستانی اشاره کرد و افزود، آقایان بسکتبالیست کردستانی نیز می توانند با برنامه ریزی همانند بانوان موفقیت کسب کنند.
 
گفتنی است، صباح قریشی در این مجمع با کسب 16 رای به عنوان رئیس هیأت انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز