استاندار اردبیل:

رفع موانع تسهیلات روستایی در پنجره واحد

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۰:۵۶
کد خبر: ۸۱۸۹۰۳
رفع موانع تسهیلات روستایی در پنجره واحد
استاندار اردبیل گفت: به منظور رفع موانع احتمالی سرمایه گذاران در روستاها و استفاده از ‌تسهیلات بانکی پنجره واحد اشتغال در استانداری برگزار می شود.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در جلسه پنجره واحد اشتغال پایدار روستایی و عشایری اظهار کرد: با حضور نمایندگان بانک های عامل و دستگاه های اجرایی متولی،  موانع پرونده وام های روستایی و اشتغال پایدار باید مرتفع شود.

وی با بیان اینکه بانک ها و دستگاه های اجرایی باید متقاضیان را تکریم کنند افزود:  بررسی و رفع موانع موجود در تسهیلات طرح های اشتغالزای  روستایی استان بایددر کمترین زمان انجام گیرد تا نوسان بازار مانع توسعه و پیشرفت طرح ها نشود.

بهنام جو اظهار داشت: اغلب واحدهای تولیدی مشکل سرمایه در گردش دارند و برخی نیز مشکل تودیع وثیقه برای گرفتن وام های کم بهره دارند، که لازم است در این جلسات مشکلات با حضور متقاضیان و مدیران بانک های عامل تعیین تکلیف  گردد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه نگاه ما به متقاضیان تسهیلات روستایی نگاه مثبت است گفت: با رعایت قوانین و بررسی همه جوانب باید  در کمترین زمان ممکن کار ارباب رجوع راه بیفتد.

بهنام جو ادامه داد: بانک های عامل وثیقه های  متقاضیان را در مرحله اول بررسی کنند تا سرمایه گذاران بعد از طی مراحل با مشکل مواجه نشوند.

در این جلسه تعدادی از پرونده ها با حضور عوامل درگیر در وام های اشتغال زایی پایدار روستاها مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات تعدادی از این پرونده ها رفع گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز