بارش برف راه دسترسی به ۶ روستای باغملک را مسدود کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۲۸:۴۲
کد خبر: ۸۱۸۹۳۰
بارش برف راه دسترسی به ۶ روستای باغملک را مسدود کرد
فرماندار باغملک گفت: به دلیل بارش برف، از شب گذشته جاده صیدون به روستاهای امامزاده عبدالله(ع) مسدود شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمد نجاتی پور گفت: بارش سنگین برف باعث مسدود شدن محور بخش صیدون به سمت امام زاده عبدالله (ع) شده است، منطقه امامزاده عبدالله شامل 6 روستا می‌شود.

وی افزود : هواشناسی میزان بارش برف در امامزاده عبدالله را 45 سانتی‌متر اعلام کرده‌ است البته در گردنه‌های منتهی به این روستاها بیش از یک متر برف باریده است و به همین دلیل انجام عملیات بازگشایی به طول انجامیده است.

فرماندار باغملک تأکید کرد: شب گذشته چندین خودروی گرفتار در برف و بوران این منطقه با کمک گروه‌های امدادی، نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کمک‌رسانی شدند.

نجاتی پور تصریح کرد: هم اکنون نیروهای راهداری شهرستان با تمام امکانات در حال بازگشایی مسیر هستند، با توجه به سنگین بودن برف در این جاده، این‌ عملیات به طول انجامیده است.

سرپرست اداره هواشناسی شهرستان ایذه نیز گفت : در 24 ساعت گذشته در روستای سراک‌ ایذه 15 سانتی‌متر و در دهدز پنج سانتی‌متر برف باریده است.

مهدی اورکی  گفت : از ساعت 9:30 روز جمعه تا همین ساعت در روز شنبه در ایستگاه باران سنجی ایذه 18.2 میلیمتر باران ثبت شده که بیشترین میزان بارش در سطح استان بوده است، در مدت مشابه در دهدز نیز 13.4 میلیمتر بارش باران گزارش شده است.

وی افزود: در همین 24 ساعت در ایستگاه باران‌سنجی سراک 30 میلیمتر بارش باران و 15 میلیمتر بارش برف به ثبت رسیده و آمار بارش باران در روستای شیوند نیز 23 میلیمتر گزارش شده است.

اورکی تاکید کرد: از ابتدای سال بارشی تاکنون 637.2 میلیمتر باران در ایذه باریده است، این در حالی است که در سال بارشی گذشته 444 میلیمتر باران ثبت شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز