برگزاری کنگره های علمی، رویکردی هدفمند به مسائل جوانان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰:۲۲
کد خبر: ۸۱۹۲۴۹
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی گفت: برگزاری کنگره های علمی سالیانه، بیانگر رویکرد هدفمند و آینده نگرانه وزارت ورزش و جوانان به حوزه ماموریت های فرابخشی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان،عزیزی اظهار کرد: برگزاری کنگره های علمی سالیانه، بیانگر رویکرد هدفمند و آینده نگرانه وزارت ورزش و جوانان به حوزه ماموریت های فرابخشی می‌باشد که برای تحقق اهداف این رویدادهای بزرگ علمی، نیازمند کاربست یافته های پژوهشی در عرصه اقدام و عمل هستیم.

وی با بیان اینکه باید جهت گیری کنگره های علمی، مساله محور، اولویت مبنا و کاربردی تعریف شده و از اعتبار بالایی برخوردار باشد، افزود: نقش بی بدیل پژوهش های علمی در استفاده بهینه از امکانات و منابع و تدوین و اجرای برنامه‌های عملیاتی بر اساس آن، بر کسی پوشیده نیست.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان رضوی بیان کرد: به دلیل ماموریت های متنوع، گسترده و فراگیر جوانان، نیازمند استمرار و تداوم بخشی به انجام پژوهش‌های مورد نیاز جامعه جوانان با فراتحلیل و سناریونویسی آینده پژوهی هستیم.

عزیزی با بیان اینکه، موضوع هویت، بحران آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، خشونت، اوقات فراغت، سرمایه های اجتماعی، اشتغال پذیری جوانان، ازدواج بهنگام و گسست بین نسلی از جمله مهم ترین سرفصل ها و اولویت های مرتبط با پژوهش در حوزه مسایل اجتماعی جوانان است، عنوان کرد: البته باید این پژوهش ها با محوریت و کمک خود جوانان انجام بشود تا فرصت های تصمیم سازی جوانان و تصمیم گیری مسوولان به خوبی فراهم شود.

وی با تصریح این موضوع که هماهنگی و مذاکرات اولیه برای برگزاری پنجمین کنگره علمی جوانان در سال آینده در مشهد مقدس با مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت صورت گرفته شده است، اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت های بالای علمی، مدیریتی و اجرایی استان این کنگره با بیشترین دستاوردها و آثار و برکات برگزار شود.

گفتنی است؛ چهارمین کنگره علمی مسایل جوانان در روزهای ۷ و ۸ اسفند ماه در یزد برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز