مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان،تاکید کرد:

با تخریب گران عرصه های ملی، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد/هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال و چوب

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۰:۳۶
کد خبر: ۸۱۹۳۷۱
با تخریب گران عرصه های ملی، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد/هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال و چوب
"شیرزاد نجفی"برضرورت برخورد قاطع و قانونی با تخریب گران عرصه های ملی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛  نجفی در گفت وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد : در پی گزارشات مردمی مبنی بر زغال گیری در روستای تِل مینه از توابع بخش ویسیان ، بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان لرستان به محل اعزام شدند و توانستند کوره های زغال گیری را در محل مذکور منهدم کنند.

اوبه توقیف یکدستگاه خودروی پراید که در مسیر همان روستا زغال حمل می نمود اشاره کرد و افزود: تعداد ۹۰ بسته زغال غیرمجاز بلوط در خودروی مذکور کشف و ضبط گردید که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید.

نجفی با اشاره  به توقیف یکدستگاه خودروی سایپا که چوب بریده شده بلوط را حمل می کرد،تصریح کرد : این چوب ها به مقصد اصفهان حمل می شد که توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خرم آباد ضبط گردید که پرونده این متخلفین نیز ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی گردید. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ضمن هشدار جدی به متخلفان و قاچاقچیان زغال و چوب ، خاطر نشان کرد: در برخورد با سودجویان و کسانی که برای تهیه زغال،با قطع درختان اقدام به تخریب عرصه های جنگلی می کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد شد.

شیرزاد نجفی حفاظت از منابع طبیعی را وظیفه ای همگانی دانست و بیان کرد : شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ یگان امداد جنگل و مرتع  به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و رسیدگی به گزارشات مردمی در زمینه هرگونه تخلف در عرصه های ملی می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز