دومین جشنواره بیدمشک ارومیه برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۳:۳۸:۲۶
کد خبر: ۸۱۹۴۵۴
دومین جشنواره بیدمشک ارومیه برگزار می شود
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه: دومین جشنواره بیدمشک ارومیه با هدف برندسازی این محصول برگزار می شود

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی اصغر احمدزاده با اعلام خبر برگزاری جشنواره بیدمشک ارومیه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین بار برگزار می شود و در آن برنامه های متنوع و مبتنی بر بیدمشک را پیش بینی کرده ایم.

وی افزود: این جشنواره از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ اسفندماه اجرا خواهد شد و مکان آن نیز میدان امام خمینی(ره)- محوطه ضلع غربی مسجد جامع و همچنین جنب بازار تاریخی آن خواهد بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه گفت: هدف از برگزاری دومین جشنواره بیدمشک در محل تعیین شده در مرحله اول شناساندن آثار تاریخی شهرمان به بازدیدکنندگان و همچنین مخاطبان رسانه ای است و پس از آن اجرای برنامه های فرهنگی در هسته مرکزی و بافت فرسوده شهر است.

احمدزاده یادآور شد: بانی این جشنواره سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و دبیر برگزاری آن نیز مدیریت ارتباطات و امور بین الملل است که با همکاری و مشارکت سایر معاونتها و سازمانهای شهرداری این جشنواره اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: از تمامی شهروندان دعوت می کنیم که در تاریخ برگزاری نمایشگاه و جشنواره بیدمشک از محل برگزاری آن بازدید کنند.

دبیر برگزاری دومین جشنواره بیدمشک ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری ارومیه می کوشد تا بیدمشک را که هم اکنون در خطر ثبت و معرفی به نام شهرهای دیگر است حفظ و تحت عنوان برند ارومیه در سطح کشور و منطقه بشناساند و از این رو با همکاری و تعامل با سایر سازمانها و ادارات کل متولی استانی امیدوار است این مهم را به نتیجه برساند.

 

نظر شما