کمک ۱۵ میلیارد ریالی استاندار آذربایجان‌غربی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۵:۱۶:۳۶
کد خبر: ۸۱۹۶۳۹
کمک ۱۵ میلیارد ریالی استاندار آذربایجان‌غربی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی از کمک ۱۵ میلیارد ریالی استاندار آذربایجان‌غربی به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان  در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن جشن نیکوکاری گفت: امسال بیست‌وهشتمین سال برگزاری این جشن در کشور است که در استان آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سراسر کشور، در روز‌های چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه در ۱۷۵۰ مدرسه، پنجشنبه ۱۶ اسفند ماه در ۱۳۰ پایگاه‌ اصلی سطح شهر و روز جمعه ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برپا است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش جمعیت تحت حمایت کمیته امداد استان از ۴ به ۶ درصد گفت: هم اکنون ۱۸۵هزار نفر از جمعیت استان تحت پوشش کمیته‌امداد هستند.

وی در مورد اجرای طرح استقلال اقتصادی خانواده‌ها و خروج از چتر حمایتی کمیته امداد بیان کرد: امسال یک هزار و ۴۰۰ خانوار در قالب ۳ هزار و ۸۰۰ طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی ضمن رسیدن به استقلال اقتصادی و توانمند شدن، از چرخه حمایتی این نهاد خارج شدند.

سهندی با بیان اینکه استاندار آذربایجان‌غربی نیز در قالب عیدانه دولت مبلغ ۱۵ میلیارد ریال برای ۳ هزار دانش آموز تحت پوشش امداد که در مناطق محروم روستایی و مرزی زندگی می‌کنند اهدا کرد گفت: میزان مشارکت مردمی در استان از ابتدای امسال طی ۱۱ ماه، رشدی ۳۵ درصدی داشته و به رقم ٩٠ میلیارد تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی رسیده است.

سهندی همچنین با اشاره به تلاش کمیته امداد برای جایگزینی روش‌های الکترونیک بجای صندوق و پایگاه‌ها اظهار کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را علاوه بر دو اپلکیشن ثنا و سکه از طریق #۱*۸۸۷۷* و یا تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ از طریق کارت بانکی واریز کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز