به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان

رویداد کارآفرینی رویش در اردبیل برگزار می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۷:۰۹:۴۲
کد خبر: ۸۱۹۷۴۲
رویداد کارآفرینی رویش در اردبیل برگزار می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از برگزاری رویداد کارآفرینی فرهنگی مذهبی رویش در اردبیل خبرداد.

به گزارش برنا، اکبر نگاهی گفت: رویداد کارآفرینی رویش به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و موسسه تمدن و اندیشه جوان از ۱۵ لغایت ۱۷ اسفندماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این رویداد به صورت کارگاهی و جهت آشنایی با فرآیند ایجاد کارآفرینی های نوآورانه در عرصه فرهنگ و مذهب برنامه ریزی شده است خاطرنشان کرد :موثر سازی مجموعه های فرهنگی ، حل مساله ، ایده پردازی ،خلاقیت در تشخیص و ارائه محتوای دینی ، تیم سازی و کارگروهی ، شناخت مشتری ،سرمایه گذاری و بازاریابی محصولات و خدمات مذهبی ، فرصت های کارآفرینی و کسب وکار مبتنی بر نوآوری در عرصه فرهنگ و تدوین مدل کسب و کار مذهبی موضوعات کارگاه ها هستند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل بابیان اینکه ایده های برتر این رویداد سال آینده عملیاتی خواهند شد تصریح کرد : ایده های برتر در فرآیند خدمات شتابدهی و تسهیل گری پارک علم و فناوری استان اردبیل قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز