در نشست شورای اصلاح طلبان استان مرکزی با آقازاده مطرح شد:

جریانی خزنده در استان به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت و مدیران آن است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۰۹:۰۶:۴۹
کد خبر: ۸۱۹۸۲۷
جریانی خزنده در استان به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت و مدیران آن است
شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان مرکزی در دیدار با آقازاده استاندار مرکزی ضمن تاکید بر حمایت از دولت تاکید کردند: گرچه مطالبات اصلاح طلبان، اصولگرایان حامی دولت از دولت به صورت انباشته درآمده است اما کماکان بصورت سیستماتیک از دولت حمایت می کنیم و تا حد توان در کنار آن خواهیم بود.

به گزارش برنا از اراک ، در این دیدار که احزاب و گروههای اصلاح طلب حضورداشتند تصریح شد: جریانی خزنده دراستان به دنبال ناکارآمد نشان دادن دولت و مدیران آن است که در صورت ادامه در این خصوص شفاف سازی هایی را خواهیم داشت.آنهایی که به دنبال انحلال نهادهای منتخب مردم بودند و اکنون به دنبال پرونده سازی هستند تا دولت، اصلاح طلبان و حامیان دولت را زمین گیر کنند. موضعگیری شخص استاندار در این خصوص قابل تحسین است.

افراد دارای تریبون های اصلی در استان که به انحای مختلف به مدیریت دولت دراستان، شورای شهر و فراکسیون امید می تازند مگر خود در استان چه عملکردی داشته اند که با توهین به منتخبان مردم و آرای ایشان جو استان را متشنج می کنند. 

حوزه بانوان استانداری تعطیل است

تغییر و رسیدگی بیشتردر حوزه بانوان از دیگر خواسته های اصلاح طلبان در این جلسه بود و تاکید شد: تغییرات اساسی در حوزه بانوان استان یک خواست به حق بوده و اکنون نیز بر این خواسته خود پافشاری می کنیم چراکه معتقدیم حوزه بانوان استانداری تعطیل است. 

تمام صندلی های مدیران دولت بدلیل حمایت اصلاح طلبان بدست آمده از این رو خواهان به کار گیری از مدیران شایسته، کاردان و متخصص در تمامی پست ها هستیم. توقعات اصلاح طلبان به عنوان بدنه اصلی پایگاه اجتماعی دولت، برآورده نشده از این رو عملکرد دولت را مطلوب نمی دانیم.

مطالبه گر خواست و انتخاب مردم هستیم

 سرانه درآمدی استان در سال 88 رتبه سیزدهم در کشور بود در حالی که این عدد در سال 95 به بیست و هفتم رسیده است از این رو پیش بینی آن بود که در خوشبینانه ترین حالت آرای روحانی در استان از 30 درصد تجاوز نکند اما این تلاش و پمپاژ امید توسط اصلاح طلبان استان بود که توانست نیمی از آرای استان را در صندوق وی بریزد از این رو مطالبه گر خواست و انتخاب مردم هستیم. اما برخی انتصابات در آستانه انتخابات پیش رو نه تنها یک آفت است بلکه یک دغدغه عمومی در میان حامیان دولت است.

این احزاب سیاسی بیان کردند: تنها رابط اصلاح طلبان با مدیریت استان توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان برقرار می شود و ارتباطات فردی و حزبی خارج از این شورا، تنها برخوردهای سلیقه ای است و به حساب اصلاح طلبان نوشته نشود.

 انتظار حامیان دولت از تیم مدیریتی استان آن است که در برخورد با تخریبگران دولت در هر جایگاهی، مواضع روشن تر و محکم تری اتخاذ کند چراکه ایشان و هم طیفانشان فراموش کرده اند بانی بزرگترین مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور هستند.

سرمایه گذاری در استان درگیر یک سیکل امنیتی و سلیقه ای است

آنها ضمن بیان اینکه نارضایتی عمومی از اقدامات اقتصادی دولت به اوج خود رسیده است افزودند: سرمایه گذاری در استان درگیر یک سیکل امنیتی و سلیقه ای است که باعث فرار سرمایه از استان می شود.

 در برکناری مدیران نالایق و ضعیف کوچکترین اغماضی نشود حتی اگر مدیر به جریان اصلاح طلبی منصوب است. شایستگی و کارآمدی مدیران، راه برون رفت از بسیاری مشکلات استان است. 

اینان افزودند: واگذاری های غیراصولی واحدهای صنعتی نه تنها عامل مشکلات عدیده کارگری استان بوده بلکه گریبان تولید کنندگان را نیز گرفته است. ده ها واحد تولیدی با معوقات حقوق و مزایای کارگران خود مواجه هستند که این امر سطح رضایت شهروندی را بصورت قابل ملاحظه ای کاهش داده است. وام های یک میلیون تومانی به بازنشستگان هیچ مشکلی را از ایشان حل نمی کند و تنها قاشق خالی در دهان آنهاست.

پرونده های امنیتی و قضایی برای کارگران هپکو باید به صورت کامل و در تمام اتهامات مختومه شود چراکه صدای کارگران، صدای جامعه است. باید این صدا را شنید و مشکلاتش را بر طرف کرد نه آنکه با برخورد قهری به استقبال آن رفت. به رغم آنکه بیان شد پرونده کارگران هپکو مختومه شده اما اتهامات دیگر آنها به دادگاه انقلاب ارجاع داده شده است.

 

نظر شما