افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۱۵:۴۶
کد خبر: ۸۲۰۰۷۸
افتتاح ۲۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه
2500 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و رئیس کمیته امداد استان کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در آیین افتتاح نمادین این واحدهای مسکونی که امروز (13 اسفند) در روستای "بی‌نهر سفلی" بخش گهواره شهرستان دالاهو برگزار شد، بابیان اینکه در زلزله بزرگ 21 آبان پارسال ازگله حدود 10هزار واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان‌های متاثر از زلزله آسیب دید، گفت: پس از وقوع زلزله و اتمام کار امدادرسانی و اسکان اضطراری و موقت، بلافاصله با تعامل با بنیاد مسکن کار بازسازی و تعمیر واحدهای مسکونی خسارت دیده را آغاز کردیم.

او افزود: از 10 هزار واحد آسیب دیده مددجویان، 4200 واحد از نوع تعمیری بود که در کوتاهترین زمان آنان را مرمت کرده و تحویل دادیم.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه در باره بازسازی 5200 واحد تخریبی گفت: طی ماه‌های گذشته 2700 واحد را بازسازی و تحویل دادیم و امروز هم با تحویل 2500 واحد دیگر کار تحویل واحدهای احداثی مددجویان کمیته امداد را در استان کرمانشاه به پایان می‌رسانیم.

خدرویسی ادامه داد: برای احداث هر واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده، علاوه بر 12میلیون تومان وام بلاعوضی که توسط کمیته امداد پرداخت شده، 12میلیون وام بلاعوض نیز بنیاد مسکن  پزداخت کرده و 45 میلیون تومان تسهیلات هم از سوی دولت با سود چهار درصد پرداخت شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز