مدیر عامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی کشور:

پیمانکار سالن شش هزار نفری سنندج به تعهدات خود عمل نکرده است

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۴:۲۲:۲۳
کد خبر: ۸۲۰۰۸۹
پیمانکار سالن شش هزار نفری سنندج به تعهدات خود عمل نکرده است
مدیر عامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی کشور گفت: پیمانکار ابنیه پروژه سالن شش هزار نفری سنندج به تعهدات خود عمل نکرده و بهره برداری از پروژه به هفته دولت سال 98 موکول خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور صبح امروز به منظور بررسی وضعیت سالن شش هزار نفری سنندج این شهرستان سفر کرد.

حسن کریمی در حاشیه این بازدید به خبرنگار برنا گفت: سالن شش هزار نفری سنندج یکی از پروژه های مهم استان کردستان است که وزارت ورزش نیز تاکیدی بسیاری بر تکمیل آن دارد.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی کشور عنوان کرد: در سفری که اردیبهشت ماه سال جاری به کردستان داشتیم مقرر شد که در دهه فجر امسال این پروژه به بهرداری برسد اما مسئولان استان تاکید داشتند که در هفته دولت افتتاح شود که متاسفانه این مهم تحقق پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه این پروژه دو پیمانکار دارد، افزود: پیمانکار سقف این پروژه به مشکلات ارزی و واردات کالا از خارج کشور دچار شده و مشکلات آن در حال رفع شدن است اما پیمانکار ابنیه به تعهدات خود عمل نکرده است.

کریمی با اشاره به اینکه سالن شش هزار نفری سنندج پیشرفت قابل توجهی داشته است، افزود: با توجه به شرایط موجود پیش بینی می شود که با شش ماه تاخیر نسبت به برنامه ریزی اولیه در هفته دولت سال 98 این پروژه به بهربرداری برسد!

مدیر عامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی کشور در پاسخ سوال خبرنگار برنا در مورد میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه نسبت به سفر 10 ماه گذشته، اظهار داشت: سقف این پروژه با مشکل مواجه بود که این مورد تقویت شده و پوشش لایه اول آن نیز اجرا شده است.

وی افزود: ساخت محوطه و احداث سرویس بهداشتی آغاز و اکنون جایگاه آن آماده نصب صندلی است اما پیشرفت قابل قبولی نسبت به زمان مقرر برای بهره برداری پروژه انجام نشده است.

کریمی در مورد وعده تخصیص اعتبار 10 میلیارد تومانی که در اردیبهشت ماه امسال برای این پروژه داده شد، گفت: تخصیص این مبلغ برای سال 97 و 98 داده شد و طبق وعده اعتبار مربوط به سال 97 تامین شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه پیمانکار این پروژه اسناد خزانه را پول تلقی نمی کند، اظهار داشت: دستگاه های اجرای کل کشور از طریق اسناد خزانه به پیمانکاران اعتبار پرداخت می کنند.

مدیر عامل شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اینکه تمامی صورت وضعیت های پیمانکار تا کنون پرداخت شده است،اظهار داشت آخرین صورت وضعیت پیمانکار 600 میلیون تومان بوده که در ذیحسابی شرکت موجود و آماده پرداخت است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز