عضو شورای شهر خرم آباد :

لزوم توجه به زیر ساخت های گردشگری در نوروز ۹۸

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۳:۳۱
کد خبر: ۸۲۰۱۲۴
لزوم  توجه به زیر ساخت های گردشگری در نوروز ۹۸
عضو شورای عالی استانها گفت:به اعتقاده بنده اگر می خواهیم خرم آبادرا به مقصد گردشگری تبدیل کنیم‌ باید ابتدا زیر ساخت ها برای تبدیل خرم آباد و لرستان از معبربه مقصدرا فراهم کنیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،علی محمد صالحی عضو شورای شهر خرم آباددر صحن علنی شورای شهر خرم آباد گفت: افتتاح زیر گذر بهارستان با توجه به مشکلات حاد گذشته و حال ضرورت و مطالبه جدی مردم و شورا است.

عضو شورای عالی استانها افزود:ه اعتقاده بنده اگر می خواهیم خرم آبادرا به مقصد گردشگری تبدیل کنیم‌ باید ابتدا زیر ساخت ها برای تبدیل خرم آباد و لرستان از معبربه  مقصدرا فراهم کنیم.

وی افزود:آیاهدف غایی و اصلی ما در جذب گردشگر و گسترش صنعت پر در آمد توریسم در آمد های پایدار نیست؟

وی افزود:متاسفانه علاوه بر مشکلات حادمالی در شهرداری ولی عمده مشکل بنیادی شهرداری تبعیض و برخی ناعدالتی ها و نگاه نابرابردر مدیریت شهری است.

صالحی افزود:متاسفاته در خصوص جابجایی ها ،نقل و انتقالات و ماموریت برخی از کارمندان به شهرداری و بالعکس تبعیض و نگاه نابرابردیده  و عدالت در این موردخاص به خلقه گمشده تبدیل شده است.

وی افزود:واین مشکل با وحود برخی ناعدالتی و اعمال نفوذ برخی از دوستان شورا و شهرداری به کلاف سردرگمی مبدل شده است.

وی نمونه بارز این‌ قضیه را خانم حسینی که برای رفع مشکلش به صحن شورا آمده بود عنوان کرد و گفت:وی با وجود سرپرست خانوار بودن و شرایط سخت اقلیمی شول آباد الیگودرزدرخواست تمدید انتقالش به خرم آباد را داسته که متاسفانه با مخالفت شهردار مواجه شده است .

وی افزود:این درحالیست که برخی از دوستان با اعمال نفوذ بر شهرداری برخی از نزدیکان خود را جابجا کردو ناعدالتی در این خصوص موج می زند.

وی افزود:سه مشکل عمده شهرداری ها وبه خصوص شهردار ی خرم آبادرا عدم شفافیت،عدم صداقت و عدم اجرایی عدالت عنوان کرد.

وی با انتقاد از عدم ارسال گزارش های مالی شش  ماهه اول سال ۹۷به صحن شورا و مشکلات در خصوص اوراق ۱۷۰۰میلیارد ریالی که متاسفانه در جای هود هزینه نشده وبرخی ابهامات موجود نیز اظهار نگرانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز