رییس کمیسیون بودجه شورای شهر خرم آبادخبرداد:

افزایش ۹ درصدی بودجه شهرداری در سال۹۸

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۲:۵۰
کد خبر: ۸۲۰۱۴۱
افزایش  ۹ درصدی بودجه شهرداری در سال۹۸
رییس کمیسیون بودجه شورای شهر خرم آباد از افزایش ۹درصدی بودجه شهرداری در سال ۹۸خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،اردشیر دریکوند رییس کمیسیون بودجه شورای شهر خرم آباد در جلسه رسمی در صحن علنی گفت:خوشبختانه با مشارکت فعالانه اعضای شورای شهر در بودجه پیشنهادی سال ۹۸شهرداری خرم آبادبا واقعه بینی و نگاه ویژه صورت گرفته که این نشان دهنده وحدت و همدلی اعضای  شورای شهر است.

وی افزود:کل بودجه شهرداری در سال ۹۸مبلغ ۲۵۱میلیاردو۷۷۷میلیون ریال است که نسبت به بودجه ۲۳۱میلیاردی ریالی سال ۹۸رشدی معادل ۹درصدداشته است.

دریکوندتصریح کرد:در این بودجه سهم بودجه جاری ۴۷و عمرانی ۵۳درصد خواهد بود.

وی افزود:بودجه جاری به مبلغ ۱۱۷میلیاردو پانصد میلیون ریال شامل حقوق نیروهای ستادی ،صف،تنظیف ،فضای سبزو شرکتی و بودجه عمرانی ۱۳۴میلیاردو۳۷۰میلیون ریال ب ای بهبود وضعیت پروژههای عمرانی مصوب شده است.

عضو شورای شهر خرم آبادافزود: باید درسال ۹۸با رویکردجدید و تحول جدی کار را برای ساماندهی شهرداری اغاز کنیم و دربحث حمایت ازسرمایه گذاران بخش خصوصی و توسعه صنعت پر در آمد و پول ساز گردشگری با برنامه مدون به در امدزایی و کمک به در آمد های پایدار شهرداری به صورت ویژه توجه داشته باشیم.

وی افزود:امیدواریم با اقدامات قابل توجه و هماهنگی با سایردستگاههای اجرایی استان امسال هم با مهمانوازی ویژه از مسافران و گردشگران نوروزی نمره قبولی گرفته ودر تبدیل لرستان از معبر به مقصد گردشگری تلاش مضاعف داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز