عضو شورای شهر خرم آباد :

مهار آب های سطحی حلقه مفقوده بودجه سال ۹۸ شهرداری

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۵:۳۵:۴۴
کد خبر: ۸۲۰۱۴۸
مهار آب های سطحی حلقه مفقوده بودجه سال  ۹۸ شهرداری
عضو شورای شهر خرم آباد گفت :مهار آب های سطحی حلقه مفقوده بودجه سال ۹۸شهرداری خرم آباد است .

  به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،زهرا نظری عضو شورای اسلامی شهر خرم آباددر جلسه رسمی شورا گفت:خوشبختانه این روزها شورای شهر خرم آباد سوای اختلاف سلیقه ها برای میزبانی شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی با تلاش،و پشتکار مثالزدنی در حال برنامه ریزی مدون و شایسته هستند.

وی افزود: خوشبختانه نکته مثبت در بودجه سال ۹۸شهرداری نگاه و توجه به خواست عمومی مردم در بهسازی معابرکه مبلغ قابل توجه ی ۱۷میلیارد تومانی در آن دیده شده و از موارد و نکات قابل توجه بودجه عمرانی شهرداری بوده که می تواند در بهبود وضعیت وخیم معابر تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.

نظری افزود:متاسفانه نقطه تاریک وناقص بودجه شهرداری عدم توجه به اختصاص بودجه برای مهار آب های سطحی که مثل یک عده سرطانی مردم را به شدت رنج و آزار می دهد.

وی افزود: علیرغم‌ تلاش های مضاعف شورای شهر خرم آباد ولی به دلیل محدویت های منابع مالی و هزینه هنگفت برای مهار آب های سطحی نتوانستیم بودجه مناسبی را برای آن تدارک ببنیم که این خود نقطه تاریک و سیاه بودجه سال ۹۸شهرداری است.

وی تصریح کرد:نکات مثبت و امیدوار کننده بسیاری در بودجه پیشنهادی سال ۹۸ دیده شده و امیدواری شهرداری خرم آباد با نگاه توسعه محوری شهری و توازن ویژه در بودجه به نحو احسن کلیه مناطق شهر را دیده و توزیع عادلانه ی در بودجه داشته باشد.

 

نظر شما