استاندار بوشهر:

باید وضعیت زیست محیطی مناطق جنوبی استان ارتقا یابد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۰۸:۲۶:۵۴
کد خبر: ۸۲۰۲۹۹
باید وضعیت زیست محیطی مناطق جنوبی استان ارتقا یابد
استاندار بوشهر گفت: صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در جنوب این استان با برطرف کردن آلاینده‌های زیستی ارتقای وضعیت زیست محیطی در این مناطق را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا، عبدالکریم گراوند در آیین رونمایی از دستگاه ساحل روب در خلیج نایبند  گفت: در این زمینه برای حمایت از محیط زیست و اجرای پروژه‌های زیست محیطی درهمه استان آمادگی لازم وجود دارد.

وی بیان کرد: ساحل شهرستان عسلویه و کنگان که محل زندگی و معیشت مردم است، آسیب جدی دیده که باید جبران شود و در این زمینه همگان مسئولیت دارند.

گراوند تاکید کرد: در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، شرکت‌های مستقر در منطقه باید حمایت و پشتیبانی موثر تری داشته باشند.

وی بیان کرد: پاکسازی محیط زیست موجب سلامتی بیشتر مردم می‌شود که در این ارتباط فعالیت های محیط زیستی مجموعه پتروشیمی آریاساسول قابل تقدیر است.

گراوند گفت: محیط زیست متعلق به همگان است که باید از آلوده کردن آن اجتناب شود در این زمینه امیدواریم شهرستان عسلویه با همت دسته جمعی از آلاینده‌ها پاک و مردم این منطقه بدون دغدغه زندگی کنند.

وی اظهار داشت: حوزه درمانی عسلویه پاسخگوی نیازهای جمعیت بومی و کارگران شاغل در منطقه نیست و صنعت نفت و وزارت بهداشت باید در این ارتباط اهتمام لازم را داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز