نتایج مسابقات فوتسال دانشگاه لرستان مشخص شدند

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۵:۱۹
کد خبر: ۸۲۰۴۷۹
نتایج مسابقات فوتسال دانشگاه لرستان مشخص شدند
تیم فوتسال امور اداری دانشگاه لرستان، عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ این دوره از رقابتهای فوتسال با شرکت تعداد 9 تیم در قالب دو گروه، در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه لرستان، برگزار شد.

 با برگزاری مسابقات رده بندی و فینال، نتیجه نهایی این دوره از رقابتها، مشخص شد.

مسابقه رده بندی بین تیمهای حراست دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری، برگزار شد که تیم حراست دانشگاه لرستان، توانست با نتیجه سه بر صفر، حریف را شکست دهد و در جایگاه سوم این دوره از مسابقات، قرار گیرد.

سپس، مسابقه فینال رقابتها، با حضور دو تیم امور اداری و هیئت علمی دانشگاه لرستان، برگزار شد که تیم فوتسال امور اداری دانشگاه لرستان، توانست با نتیجه سه بر یک، تیم فوتسال هیئت علمی دانشگاه را شکست داده و به عنوان قهرمانی این مسابقات، دست یابد.

در آیین اهدای جام قهرمانی مسابقات، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر حجت اله یونسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی قدرتی و مدیر حراست دانشگاه، اکبر چراغی، حضور داشتند.

مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان (همراه با حضور تیم پارک علم و فناوری به عنوان تیم مهمان)، با همکاری مشترک اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان، بسیج کارکنان دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز