همزمان با فرارسیدن هفته درختکاری صورت گرفت؛

کاشت بیش از ۱۵۰ اصله نهال در پایانه مسافربری امام رضا(ع) با حضور خانواده شهدا

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲:۳۴
کد خبر: ۸۲۰۵۰۷
کاشت بیش از ۱۵۰ اصله نهال در پایانه مسافربری امام رضا(ع) با حضور خانواده شهدا
همزمان با فرارسیدن هفته درختکاری و به همت سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، بیش از 150 اصله نهال در پایانه مسافربری امام رضا(ع) با حضور خانواده شهدا و شمار زیادی از دوچرخه سواران استان خراسان رضوی کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد، این حرکت به سنت همه ساله در راستای گرامیداشت هفته درختکاری و در راستای شهری پاک و سالم در محل پایانه مسافربری امام رضا(ع) انجام شد و استقبال بسیار خوبی از آن صورت گرفت.

نهال های غرس شده به روح والای شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید غلامرضا سمایی و شهید محمدرضا خاوری(حجت) از شهدای مدافع حرم تقدیم شد و خانواده این شهدا با حضور در جنب انبار توشه پایانه مسافربری امام رضا(ع) اقدام به کاشت نهال به نام این عزیزان کردند.

همچنین هیئت دوچرخه سواران استان خراسان رضوی و شهر مشهد نیز در قالب طرح سه شنبه های بدون خودرو، همایشی ویژه را با همکاری سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد برگزار کرد و به همین منظور شمار زیادی از رکاب زنان حرفه ای این خطه با طی مسیر میدان آزادی تا پایانه مسافربری امام رضا(ع) به این پویش مهم رنگ و بویی دیگر بخشیدند.

مدیران و مسئولان مختلف سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد نیز در این مراسم در کنار خانواده شهدای مدافع حرم و دوچرخه سواران استان به غرس نهال در این مجموعه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز