رییس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان:

اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان در حال اجرا است

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۶:۱۱
کد خبر: ۸۲۰۸۲۴
اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان در حال اجرا است
حسن فاضلیان گفت: پروژه اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره شهرستان رومشکان آغاز شده و با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ فاضلیان با اشاره به بازدید محمد فیلی‌فرد رییس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از پروژه اصلاح تقاطع پرتصادف تنگ‌بره رومشکان به خبرنگار برنا،اظهار کرد:  تقاطع تنگ‌بره در محور بابازید- سیمره قرار دارد، این محور از مسیرهای ترانزیتی غرب به جنوب کشور محسوب می‌‌شود اما به دلیل ایمنی پایین، تصادفات متعددی در تقاطع تنگ‌بره رخ می‌دهد.

او افزود: با پیگیری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای اصلاح این تقاطع تدوین شده است که در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت تاکنون تعریض لاین‌های ورود و خروج، ایجاد پارکینگ آسفالته، ایجاد شیار لغزاننده، خط کشی قبل و بعد از تقاطع و بستن پرتگاه‌ها با نیوجرسی انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رومشکان گفت: هم‌‌‌اکنون عملیات اجرایی تعریض پل تنگ‌بره و رمپ‌های ورودی و خروجی توسط پیمانکار در حال انجام است امیدواریم درصورت مساعد بودن شرایط جوی تا قبل از ایام نوروز این پروژه به اتمام برسد.

او با بیان اینکه گام بعدی این پروژه ایجاد روشنایی خواهد بود،تصریح کرد: اجرای زیرگذر در این تقاطع به‌عنوان برنامه بلندمدت پیشنهاد شده است که درصورت تامین اعتبار انجام خواهد شد.

گفتنی است ؛رییس اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در ادامه از ادارات و فعالیت اکیپ‌های نوروزی شهرستان‌های چگنی و رومشکان بازدید کرد.

خبر :ابوذر سوری

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز