مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد:

‌‌بهره برداری ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۰۲:۴۸
کد خبر: ۸۲۰۸۳۸
‌‌بهره برداری ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ۲۹۰ میلیارد تومان پروژه با حضور رئیس‌جمهور در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ رضا مسرور صبح امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه رشت  گفت : 290 میلیارد تومان پروژه در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف و متنوع با حضور رئیس‌جمهور و اعضاء هیئت دولت در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی پروژه قطار گیلان را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های این استان اعلام کرد و ابراز داشت: امروزه حجم بسیار بالایی از حمل و نقل ریلی و انتقال کالا و مسافر در دنیا به وسیله خطور راه‌آهن انجام می‌شود.

مسرور با بیان اینکه حمل و نقل ریلی از سایر روش‌های ترانزیت کالا و انتقال مسافر ارزان‌تر است ابراز داشت:‌ ایجاد درآمد ارزی بسیار زیاد برای کشور و استان و تأثیر مستقیم آن بر روی اقتصاد از جمله مزیت‌های گسترش خطوط راه آهن است.

وی کسب ارزش افزوده بیشتر برای کشور و صاحبان کالاها را از جمله دیگر مزیت‌های گسترش راه آهن دانست و تصریح کرد: امیدواریم با اهتمام ویژه دولت فازهای دوم و سوم پروژه قطار قزوین به رشت هر چه زودتر به اتمام برسد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گسترش راه آهن به بندرانزلی و بندر کاسپین را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: مطمئناً با اجرای مراحله نهایی راه آهن گیلان و اتصال آن به آستارا کریدور شمال جنوب و کریدور جدید چین - ایران - قزاقستان تکمیل می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز