استاندار مرکزی خبرداد:

باغ موزه دفاع مقدس سال آینده افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۴۷:۳۴
کد خبر: ۸۲۰۸۵۳
باغ موزه دفاع مقدس سال آینده افتتاح می شود
استاندار مرکزی گفت: باغ موزه دفاع مقدس این استان شهریور ماه سال آتی همزمان با هفته دفاع مقدس راه اندازی می شود.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، افزود: عملیات تکمیل این بنای فرهنگی از رشد مطلوبی برخوردار است و در صورت تداوم این رویه هفته دولت یا هفته دفاع مقدس سال 98 به بهره برداری می رسد. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه کنگره 6 هزار و 200 شهید استان مرکزی مهرماه سال آینده در اراک برگزار می شود، عملیات ساخت باغ موزه استان باید تا آن تاریخ به اتمام برسد. 

رئیس شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: سال جاری اعتبارات چشمگیری از محل منابع استانی و شهرداری اراک برای تکمیل باغ موزه استان تزریق شد اما مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان باید برای جذب اعتبارات ملی درون دستگاهی خود نیز تلاش کنند. 

آقازاده اظهار داشت: استانداری مرکزی تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس تخصیص داده و در صورت نیاز باز هم اعتباراتی برای تکمیل این طرح تخصیص می دهد اما منابع بودجه ای استان محدود است و جذب اعتبارات ملی می تواند کمک شایانی به تکمیل انی طرح بکند. 

وی افزود: مهمترین بخش باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی ساختمان گالری ها است که پیمانکار این طرح باید حتی در سه شیف کاری ساخت این مجتمع را به پایان برساند. 

استاندار مرکزی بیان کرد: اگرچه بخش عمده ای از مجتمع باغ موزه دفاع مقدس این استان شاخته شد اما تا تکمیل نهایی فاصله زیادی است که باید با کار جهادی و افزایش شیفت های کاری تا پایان شهریور ماه سال آیند تکمیل شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز