فضای شهر ارومیه با نصب ۲۰۰ المان مناسبتی حال و هوای نوروز می گیرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۲:۰۵
کد خبر: ۸۲۰۹۱۱
فضای شهر ارومیه با نصب ۲۰۰ المان مناسبتی حال و هوای نوروز می گیرد
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت:20۰ المان شهری برای نوروز آماده و در سطح شهر نصب می شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، علی شایگان با اشاره به نصب المان های شهری به مناسبت آغاز سال جدید،  بیان کرد: در مجموع تلاش خواهیم کرد با توجه به اهداف سازمان که توزیع عادلانه امکانات شهری در تمامی سطح شهر ارومیه هست، تعداد 200 عدد المان شهری جهت نوروز آماده و در سطح شهر نصب شود.

وی عنوان کرد:  با توجه به فرا رسیدن سال جدید و استقبال از نوروز 98 این نوید را به مردم شهر ارومیه می‌دهیم که با نصب المان‌های نوروزی فضای داخلی شهر ارومیه متحول می شود.

شایگان با بیان این که در خصوص فضا سازی شهری در اولین گام شروع به پاکسازی و شستشوی المان های موجود در سطح شهر و بازسازی آنها اشده است، اظهار کرد: در گام بعدی تلاش شده  با جمع آوری عناصری که در منظر شهری اخلال ایجاد می کنند و به نوعی باعث آلودگی بصری میگردند جمع آوری شود.

وی گفت: در حال حاضر 200 المان به صورت ترکیبی و ویژه برای نصب در کل شهر ارومیه آماده شده است و همچنین 3 میلیون بوته انواع گل‌های متنوع  نیز جهت کاشت در مکان‌های مختلف شهر آماده شده است همچنین رنگ آمیزی جدول‌های داخل شهر به طول 200 کیلومتر در حال انجام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اظهار کرد: تجهیز و نصب 250 نیمکت و سطل زباله جدید در مکان‌های پرتردد و بافت مرکزی شهر، نصب نیمکت در مقابل بیمارستان‌ها، تعویض پرچم‌های فرسوده در سطح شهر، ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در پارک‌ها، ساماندهی نماز خانه و تجهیز سیستم روشنایی پارک‌ها از دیگر برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز