مدیرکل آموزش وپرورش لرستان:

تجلیل از ۵۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره موفقیت

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۷:۳۶
کد خبر: ۸۲۱۱۷۳
تجلیل از  ۵۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان لرستانی در جشنواره موفقیت
رضا زینی وند مقدم گفت: هدف ازجشنواره موفقیت کشف استعدادهای دانش‌آموزان است.
به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛زینی وند مقدم در اولین جشنواره موفقیت لرستان با تاکید برتقدم ن تزکیه بر تعلیم اظهارکرد: هر آموزش و هر تعلیمی باید در راستای رساندن انسان به کمال انسانی باشد.

اوافزود: هدف از این جشنواره که با حضور ۵۰۰ نفر از فرهنگیان و دانش‌آموزان در حوزه‌های تربیتی ورزشی و تربیتی برگزار می‌شود کشف استعدادهای دانش‌آموزان است.

زینی‌وندمقدم شناسایی و کشف استعدادهای دانش‌آموزان را از اهداف برگزاری جشنواره موفقیت برشمرد و  تصریح کرد: معرفی استعدادها و ایجاد زمینه‌ای برای ارائه ایده‌های خلاقانه از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تجلیل از پیشکسوتان حوزه پرورشی، خیران، خانواده‌های شهدا، درالقرآن‌های برتر و شوراهای دانش‌آموزی برتر را از بخش‌های مهم نخستین جشنواره موفقیت در لرستان دانست وگفت: ساختن آدم و انسان کار دشواری است و هر آموزش و هر تعلیمی باید در راستای رساندن انسان به کمال انسانی باشد؛ چراکه رسالت انبیا در راستای رساندن انسان به سرمنزل مقصود است.

اوبا بیان اینکه در جای‌جای قرآن تزکیه مقدم بر تعلیم است و در جاهای دیگر تزکیه هم‌زاد و در راستای تعلیم است؛خاطر نشان کرد: یکی‌ از اهداف آموزش و پرورش اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزشی است که اجرای این سند با رویکرد فرهنگی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز