نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی:

نیکوکاران در جامعه محبت و صمیمیت ایجاد می کنند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۰:۵۳
کد خبر: ۸۲۱۳۶۳
نیکوکاران در جامعه محبت و صمیمیت ایجاد می کنند
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: نیکوکاران در جامعه محبت و صمیمیت ایجاد می کنند و این مهم موجب اعتماد و اطمینان در جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان سید احسن علوی صبح امروز در آغاز مراسم جشن نیکوکاری در مرکز شهر سنندج در جمع خبرنگاران ضمن تبریک این هفته گفت: مردم و افرادی که تمکن مالی در حد متعارف زندگی را دارند می توانند در این روز به حمایت از افراد نیازمند بشتابند و همنوعان خود را یاری دهند.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایمان به خدا، قرآن، خدمت به پدر و مادر و حمایت از مستمندان در جامعه مصداق هایی از نیکوکاری است، عنوان کرد: نیکوکاران در جامعه محبت و صمیمیت ایجاد می کنند و این مهم موجب اعتماد و اطمینان در جامعه خواهد شد.

وی افزود: مردم استان کردستان مردمان خیر و نیکوکاری هستند که در هنگام محرومیت و محدودیت به یاری یکدیگر شتافته و خوشبختانه مردم این انسجام را دارند.

علوی گفت: مردم علی رغم سختی و تنگی های زندگی که بار معیشتی سنگینی را بر دوش آنها قرار داده حاضرند مال خود را در راه خدا انفاق کنند.

وی عنوان کرد: امید است با وجود افراد خیر و نیکوکار نیازمندی در جامعه باقی نماند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز