هفته بیست و سوم برگزار شد؛

رقابت ۶۳ اسب در مسابقات کورس گنبد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۰۹:۲۲:۱۵
کد خبر: ۸۲۱۸۰۵
رقابت ۶۳ اسب در مسابقات کورس گنبد
هفته بیست و سوم مسابقات اسب دوانی کورس زمستانه گنبدکاووس با رقابت 63 راس اسب، عصر جمعه در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ این هفته از مسابقات در هفت دور به مسافت 1000 متر، با حضور خیل علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد و در دور ابتدایی اسب‌های دو ساله نژاد ترکمن کلاس Maiden باهم رقابت کردند که در نهایت اسب «یل شاد» مقام نخست را به دست آورد و عنوان های دوم و سوم نیز به اسب های «عالم شاد بازرگان» و «هامراک حبیب ایشان» رسید.

در دور دوم، اسب های دو ساله نژاد دوخون کلاس Maiden رقابتی بسیار نزدیک و دیدنی را به نمایش گذاشتند و حتی برای مشخص شدن اسب سوم این کورس، داوران از دستگاه های پیشرفته استفاده کردند و در پایان اسب «دات دالگا» موفق به کسب مقام نخست شد و در جایگاه دوم و سوم نیز اسب های «وی واش» و «اکو شیک» ایستادند.

اسب‌های دو ساله نژاد دوخون کلاس برنده در دور سوم با هم رقابت کردند که اسب «بلک ویند» زودتر از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب های «وولکان» و «ردوینز» رده های دوم و سوم را به دست آوردند.

چهارمین دور مختص اسب های سه ساله نژاد «تروبرد هندیکاپ» کلاس 5 بود و در پایان اسب «الگرو» توانست با پیشی گرفتن از دیگر مدعیان به مقام نخست دست یابد و پس از آن اسب های «دانسر هج» و «عقاب» به مقام های دوم و سوم رسیدند.

سه ساله های نژاد دوخون کلاس Maiden در دور پنجم به میدان آمدند که در نهایت با برتری و قهرمانی اسب «لیندا» و دوم و سوم شدن اسب های «پدرو پاپلو» و «شاهیتا» پایان یافت.

در دور ششم، اسب‌های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 5 با هم رقابت کردند و اسب «وروجک گمیشان» درحالی که عقب تر از دیگر رقبا بود توانست با یک استارت و سبقت از همه اسب ها مقام اول را به خود اختصاص دهد و اسب های «آریس گلد» و «مامبو» نیز به مقام های دوم و سوم بسنده کردند.

دور پایانی مختص سه ساله های نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 2 بود که با برتری «گلدن استیت» تمام شد و اسب های «لاکی بویز» و «اکسل هج» به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در پایان این هفته مبلغ 998 میلیون و 550 هزار ریال به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز