چاپ معلم سنندج قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتسال کردستان شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۱:۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۲۱۸۸۳
چاپ معلم سنندج قهرمان زود هنگام لیگ برتر فوتسال کردستان شد
تیم چاپ معلم سنندج با برتری مقابل حریفان خود در یک هفته مانده به پایان فصل قهرمانی خود در این دوره از مسابقات را قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال استان کردستان با برگزاری دیدار های این هفته در شهر های دلبران، دهگلان و سریش آباد به کار خود پایان داد.

در مهمترین دیدار این هفته چاپ معلم سنندج و شورای دلبران تیم های اول و پنجم جدول رده بندی در شهر دلبران به مصاف هم رفتند که در پایان چاپ معلم با نتیجه 11 بر پنج حریف خود را شکست داد. 
 
سنگ بری سریش آباد نیز میزبان هیات فوتبال قروه بود که در پایان توانست با نتیجه پنج بر صفر میهمان خود را شکست دهد و سیروان دهگلان نیز در خانه خود به مصاف هیات فوتبال مریوان رفت و در پایان به نتیجه سه بر صفر دست پیدا کرد.
 
گفتنی است، در پایان هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال استان کردستان چاپ معلم سنندج با انجام 9 بازی و 9 برد و بدون باخت با کسب 27 امتیاز و با فاصله شش امتیازی با تیم دوم جدول لیگ برتر قهرمانی خود در این دوره از رقابت ها را قطعی کرده است.

همچنین تیم های هیات فوتبال مریوان با 21 امتیاز و سیروان دهگلان با بدست آوردن 13 امتیاز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز