رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان:

منع صادرات گوشت به استان های مرکزی موجب افزایش قیمت آن در کشور خواهد شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۹:۲۹:۴۹
کد خبر: ۸۲۲۱۴۹
منع صادرات گوشت به استان های مرکزی موجب افزایش قیمت آن در کشور خواهد شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: منع صادرات گوشت به مراکز کشور موجب افزایش حباب در قیمت آن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ خالد جعفری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که در محل استانداری برگزار شد، با اینکه میزان مجوز بهداشتی برای جابجایی دام در استان افزایش یافته است، گفت: این به معنی افزایش جابجایی نیست چون سختگیری های کنونی در گذشته وجود نداشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: در 11 ماه امسال 175 هزار و 902 راس دام سبک و چهار هزار و 600 راس دام سنگین با مجوز بهداشتی از استان خارج شده است.

وی با بیان اینکه 15 هزار و 196 راس دام از اسفند ماه امسال از استان خارج شده است، گفت: جمعیت دامی استان سه میلیون راس است و یک میلیون دام مازاد برای کشتار وجود دارد.

جعفری با بیان اینکه 180 هزار واحد دامی در سال گذشته صادر شده است، افزود: مصرف گوشت در استان کردستان کمتر از میزان دام مازاد در استان است و مقدار اضافی آن به دیگر استان ها در کشور صادر می شود. 

وی با اشاره به تصمیمات وزارت کشور و جهاد کشاورزی، افزود: منع صادرات گوشت به مراکز کشور موجب افزایش حباب در قیمت آن خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار داشت: کشور در شرایط خاصی قرار دارد و نباید با تصمیمات خلق الساعه موجب بروز اشتباه شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز