در آستانه نوروز

نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا گشایش یافت

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۷:۴۱
کد خبر: ۸۲۲۴۰۶
نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا گشایش یافت
سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا به منظور تامین مایحتاج عمومی شهروندان برپا شده است.

به گزارش برنا،رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه کالا اظهار داشت: هرساله در ایام پایانی سال نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و خدمات در سطح تمامی شهرستان‌های تابعه و مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود و نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز مردم با قیمت‌هایی حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد کمتر از قیمت‌های رایج بازار اقدام می‌نمایند.

وی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های فوق از اهم برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده و برنامه ریزی‌های لازم در این خصوص انجام یافته و تا ۲۵ اسفند ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین المللی دایر خواهد بود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به بازگشایی نمایشگاه بهاره در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه گفت: در این نمایشگاه انواع مواد خوراکی، پوشاک، کفش، شیرینی و تنقلات شب عید در ۴۶۷ غرفه در سطح استان عرضه خواهد شد.

صادقی افزود: تمام اجناس در این نمایشگاه با نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به دست مصرف کننده می‌رسد و اجناس عرضه شده در این نمایشگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است لذا همشهریان می‌توانند برخی از اقلام کالا‌های اساسی مورد نیاز خود را به نرخ دولتی از غرفه‌ای که به همین منظور در نمایشگاه دایر شده است، خریداری کنند.

وی در پایان از همشهریان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در اردبیل و شهرستان‌های تابعه گزارش نمایند تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز