با حضور مسئولین؛

ساختمان اداری منابع طبیعی نورآباد افتتاح شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۰۵:۰۵
کد خبر: ۸۲۲۵۲۰
ساختمان اداری منابع طبیعی نورآباد افتتاح شد
امروز در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری لرستان فرماندار دلفان وجمعی دیگر مسئولین شهرستانی ساختمان منابع طبیعی نور آباد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛معاون عمرانی استاندارلرستان  با تقدیر از مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در راستای عملکرد قابل قبول در کاهش حریق جنگلها و مراتع،اظهارکرد : ساخت و سازهای اخیری که اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت ساختمان های اداری شهرستان ها انجام داده ، قابل تحسین است.

احمد مرادپور گفت : اهمیت اجرای عملیات آبخیزداری از آنجا مبرهن است که مقام معظم رهبری اجازه برداشت از صندوق توسعه ملی را برای عملیاتی شدن این کارها صادر نموده است.

اوتنها راه نجات طبیعت ، جلوگیری از فرسایش خاک ، غنی بودن منابع آب های زیرزمینی ، جلوگیری از سیل و... را توسعه کارهای آبخیزداری دانست و تصریح کرد : به مدیرانی که در شهرستان های استان، ساختمان اداری مطلوب برای دستگاه تحت امر خود ندارند توصیه می شود که هر چه زودتر در اجرایی شدن این امر مهم اقدام کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان، اظهار  کرد: شهرستان دلفان دارای پتانسیل های خوبی است و در ۳ حوزه آبخیز در این شهرستان بیش از ۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

شیرزاد نجفی با بیان اینکه شهرستان دلفان به عنوان پایلوت برای کشت گیاهان دارویی انتخاب شده است افزود: در هفته منابع طبیعی بیش از ۴۰ پروژه شاخص در استان به بهره برداری رسیده است که عمده فعالیت های آن ، اجرای عملیات آبخیزداری است.

او گفت :  ۵۵۰۰ هکتار عملیات کاشت نهال و توسعه فضای سبز در مرکز استان انجام گرفته که در سنوات گذشته بی نظیر بوده است.

 

 

نظر شما