استاندار کردستان:

لزوم تغییر بخشی نگری در ادارات /خود تحریمی ها برداشته شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۲۲۵۶۰
استاندار کردستان گفت: عدم مدیریت صحیح موجب بوجود آمدن خود تحریمی ها شده است و متاسفانه برخی از ادارات بخشی نگر و تنها به منافع اداره متبوع خود می اندیشند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه مقابله با تحریم های استان با بیان این مطلب گفت: گام اول موفقیت در مقابله با تحریم ها برداشتن خود تحریمی ها است که به واسطه ناهماهنگی ها و عدم مدیریت صحیح به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از ادارات بخشی نگر و تنها به منافع اداره متبوع خود می اندیشند گفت: وظیفه همه ما در نهایت خدمت به مردم است و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی همسو و روانتر با همدیگر کار کنند.

مرادنیا مانع تراشی در مسیر کارها را آسان و برداشتن موانع و محدودیت ها امری دشوار قلم داد کرد و افزود: هم اکنون فرصت های خوبی برای رونق صادرات و افزایش ترانزیت از مرز باشماق مریوان فراهم است و نباید با ناهماهنگی این فرصت از دست برود.

وی افزود: در آینده نزدیک مرز سیرانبند هم به روی مسافران باز می شود و ما باید از دو مرز بشماق و سیرانبند نهایت استفاده و بهره برداری شود.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود با انتقاد از وجود ناهماهنگی و بهم ریختگی در مرز باشماق مریوان گفت: ما در این مرز هنوز به مدیریت واحد نرسیده‌  و علیرغم برگزاری چندین جلسه و بازدید هنوز به جایی نرسیدیم و کسی نیز در این رابطه خود را پاسخگو نمی داند.

وی اظهار داشت: لازم است گام‌های عملی و اساسی برای رفع مشکلات مرز باشماق برداشته شود، تا از فرصت تجاری ایجاد شده با اقلیم کردستان عراق بهره مند شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز