رئیس انجمن دفاتر گردشگری استان کرمانشاه:

تردد قطار و هواپیما به کرمانشاه باید افزایش یابد

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۳۴:۱۹
کد خبر: ۸۲۲۶۶۱
تردد قطار و هواپیما به کرمانشاه باید افزایش یابد
پیگیر بازگشت "ترکیش ایرلاین" به کرمانشاه هستیم. و بازگشت ترکیش ایرلاین به کرمانشاه این استان را از بن بست خارج می‌کند، و اگر بازهم بحث پر نشدن پروازهای این شرکت را مطرح کنند، تمام دفاتر گردشگری کرمانشاه را ملزم خواهیم کرد تا پر شدن پروزهای آن را در اولویت قرار دهند تا بهانه‌ها کم شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فردین امیری رئیس هیأت ‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی گفت: درآستانه نوروز در تلاشیم تا پروازهای ترکیش ایرلاین را در کرمانشاه مجدداً برقرار کنیم.

او به افزایش حجم فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی کرمانشاه در آستانه تعطیلات عید اشاره کرد و افزود: متاسفانه در بحث حمل و نقل هوایی ضعیف و در بحث راه‌آهن نیز مشکلاتی داریم که باید چاره‌ای برای آنها اندیشیده شود.

رئیس هیأت ‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی گفت: کرمانشاه زمانی در بحث پروزهای بین‌المللی در کشور به عنوان قطب مطرح بود.

امیری ادامه داد: حضور شرکت قدرتمند ترکیش ایرلاین در استان کرمانشاه و انجام چهار پرواز هفتگی باعث شده بود که مسافران استان‌های همجوار و حتی گاها از تهران و کشور عراق برای انجام پروازهای خارجی خود به کرمانشاه سفر کنند.

رئیس هیأت ‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی درباره علت خروج این شرکت هواپیمایی از کرمانشاه گفت: علی‌رغم اینکه این شرکت امتیازات خوبی را برای حمل و نقل هوایی کرمانشاه به ارمغان آورده بود و تعداد پروزهای آن نیز مناسب بود، اما بهانه آوردند که پروازهای آن خالی است و برای همین زمینه خروج آن از کرمانشاه را فراهم کردند.

امیری از پیگیری ها برای بازگشت این شرکت هواپیمایی به کرمانشاه خبرداد و گفت: اخیرا در دیداری که با رئیس سازمان میراث فرهنگی، سفیر ترکیه و مسئولان شرکت ترکیش ایرلاین داشتیم، رایزنی‌هایی را برای بازگشت این شرکت هواپیمایی درکرمانشاه انجام دادیم و درتلاشیم تا با استاندار کرمانشاه نیز دیداری داشته تا بستر برقراری مجدد پروازهای این شرکت را در کرمانشاه فراهم کنیم.

او افزود: بازگشت ترکیش ایرلاین به کرمانشاه این استان را از بن بست خارج می‌کند، و اگر بازهم بحث پر نشدن پروازهای این شرکت را مطرح کنند، تمام دفاتر گردشگری کرمانشاه را ملزم خواهیم کرد تا پر شدن پروزهای آن را در اولویت قرار دهند تا بهانه‌ها کم شود.

رئیس هیأت ‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی به آغاز برقراری مجدد پروازهای کرمانشاه به نجف اشرف اشاره کردو گفت: اگر طبق برنامه اعلام شده این پرواز توسط شرکت ایرپویا برقرار شود،می‌تواند در تقویت گردشگری ما تأثیر گذار باشد.

امیری با اشاره  به مشکل توقف‌های مکرر فعالیت قطار کرمانشاه گفت: توقف فعالیت قطار کرمانشاه باعث می‌شود که دفاتر مسافرتی که از قبل اقدام به فروش بلیط کرده‌اند، متحمل ضرر شوند.

امیری ادامه داد: اگر فعالیت قطار به صورت منظم انجام گیرد، قطعاً تعدادی مسافر استان‌های همجوار همچون کردستان و ایلام برای سفر با قطار به کرمانشاه می‌آیند و این یک مزیت برای ما خواهد بود.

او افزود: تعداد حرکت قطار کرمانشاه که درحال حاضر چهار روز یک بار است اصلا کافی نیست.

رئیس هیأت ‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی گفت: مسئولان متولی باید تلاش کنند تا حرکت قطارها را به دو روز یک بار کاهش دهند تا بالا رفتن حجم گردشگران را در این بخش شاهد باشیم.

امیری بابیان اینکه کوپه‌های قطار کرمانشاه نیازمند به روز رسانی هستند، گفت: متاسفانه کوپه‌های قطار کرمانشاه قدیمی بوده و نیازمند بروز رسانی هستند تا به افزایش رغبت گردشگران برای سفر با قطار کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز