هنرمند کردستانی مقام دوم جشنواره هنر های تجسمی روستا و عشایر را کسب کرد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳:۴۹
کد خبر: ۸۲۳۰۸۳
هنرمند کردستانی مقام دوم جشنواره هنر های تجسمی روستا و عشایر را کسب کرد
مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های مساجد کردستان با اشاره به برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور گفت: لیلا ابراهیمی از روستای بیساران شهر مریوان به مقام دوم رشته نقاشی این جشنواره دست یافت.

کامل گلباغی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: برگزیدگان اولین جشنواره کانون‌های فرهنگی هنری روستا و عشایر کشور در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد قم برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی افزود: این جشنواره به همت دبیرخانه شورای فرهنگ و هنر روستا و عشایر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و اجرای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان قم و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

گلباغی به برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور اشاره کرد و گفت: تعداد هزار و 744 اثر در سه رشته نقاشی، خوشنویسی و عکاسی به دبیرخانه ارسال شد، که از بین 60 اثر راه یافته به بخش پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه این جشنواره، از 9 نفر برگزیده کشوری تجلیل شد.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های مساجد کردستان همچنین گفت: آثار داریوش عزتی، روژین مرادی، قهرمان رحمانی و لیلا ابراهیمی از استان کردستان برای شرکت در مرحله کشوری این دوره از جشنواره به استان قم ارسال شد و در بخش پایانی جشنواره رقابت کردند.

وی با اشاره به برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی روستا و عشایر کشور گفت: لیلا ابراهیمی از روستای بیساران شهر مریوان به مقام دوم رشته نقاشی این جشنواره دست یافت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در مساجد وجود دارد، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های با محوریت روستا و عشایر موجب شناسایی استعدادهای نهفته و توسعه فرهنگی خواهد شد.

نظر شما