مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال مناطق کشور با حضور پنج تیم از کردستان آغاز شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۵۹:۳۹
کد خبر: ۸۲۳۱۸۹
مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال مناطق کشور با حضور پنج تیم از کردستان آغاز شد
مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال مناطق کشور با حضور تیم های نوروز سقز، هیات فوتبال دهگلان، آکادمی ذوالفقار نسب، هیات فوتبال مریوان و شهرداری بانه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال مناطق باشگاه های کشور از روز دوشنبه ۲۰ اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شد.

تیم های  نوروز سقز، هیات فوتبال دهگلان، آکادمی ذوالفقار نسب، هیات فوتبال مریوان و شهرداری بانه نمایندگان کردستان با برتری مقابل حریفان خود در مرحله اول به دور بعد صعود کردند.

تیم شهرداری بانه در گروه چهار امید های کشور با تیم های علم و ادب تبریز، مقاومت ابهر و سپیدرود رشت هم گروه است که در آذربایجان شرقی با حریفان خود دیدار می کند.

تیم آکادمی ذوالفقار نسب نیز در گروه چهارم جوانان در اهواز با تیم های کشاورز دهدشت، پرسپولیس منوجان و ماهان فسا همگروه است.

هیات فوتبال مریوان که خود میزبان مسابقات در رده نونهالان است در ورزشگاه زاگرس مریوان با تیم های دبیری تبریز، شهباز طلایی زنجان و جود البرز دیدار می کند.

تیم های نوروز سقز و هیات فوتبال دهگلان نیز به ترتیب در رده های نوجوانان و زیر ۱۵ سال در سال 98 پس از ایام تعطیلات به مصاف حریفان خود می روند.

گفتنی است، تیم های اول هر گروه به صورت مستقیم به مسابقات لیگ قهرمانی فصل آتی صعود و تیم های دوم از هر گروه سهمیه مسابقات مناطق فصل بعد را کسب می کنند و مابقی تیم ها به مسابقات استانی بازمی گردند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز