استاندار مرکزی:

جامعه روحانیت در لایه های مختلف جامعه حضور موثر دارد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۵۶:۴۳
کد خبر: ۸۲۳۲۰۲
جامعه روحانیت  در لایه های مختلف جامعه حضور موثر دارد
استاندار مرکزی گفت: نقش جامعه روحانیت به خصوص ائمه جمعه در افزایش امید و انگیزه عمومی در جامعه کلیدی است.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در چهارمین همایش ائمه جمعه استان مرکزی، افزود: افزایش اعتماد عمومی و سطح رضایتمندی در جامعه در گرو تقویت روزافزون رابطه ملت با نظام حاکمیتی است که در این میان نقش روحانیت بیشتر از دیگر اقشار جامعه برجسته است. 

وی ادامه داد: جامعه روحانیت همواره از گروه های مرجع و نخبه فکری و دینی در ایران اسلامی بوده اند و پیوند عمیق این قشر با لایه های مختلف مردم از دیرباز ناگسستنی است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز است که سطح ارتباط در حلقه ملت و مسئولان از سوی مبلغان دینی تقویت شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: هدف اصلی دشمنان نظام اسلامی از اعمال تحریم و تهدیدهای مختلف، شکاف بین مسئولان و مردم و در نهایت تخریب یکپارچگی ملی است که می طلبد مبلغان دینی از تریبون های نماز جمعه در راستای آگاه سازی مردم از توطئه ها دشمنان و تقویت وحدت ملی تلاش کنند. 

آقازاده گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی شکاف بین مردم و مسئولان را افزایش داده و تنها قشری می تواند نسبت به اصلاح این شرایط نقش آفرینی کند جامعه روحانیت است. 

وی ادامه داد: جامعه روحانیت همچنان در لایه های مختلف جامعه حضور موثر دارد و در بسیاری از مناطق به عنوان مرجع محلی و منطقه ای محسوب می شود و باید از این ظرفیت در راستای افزایش اعتماد عمومی استفاده شود. 

استاندار مرکزی گفت: شرایط اقتصادی استان مطلوب ارزیابی می شود و علاوه بر احیای واحد های تولیدی بزرگ از قبیل هپکو، ماشین سازی و واگن پارس تا کنون بیش از 970 میلیون دلار کالای غیر نفتی از استان صادر شده و پیش بینی می شود تا پایان سال به مرز یک میلیارد دلار نیز برسد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز