در آخرین دوشنبه و پنج شنبه سال؛

خودرو شخصی حق ورود به آرامستان بهشت محمدی را ندارد

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۰:۲۸:۱۸
کد خبر: ۸۲۳۲۳۴
رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج از ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر این تعداد 25 دستگاه اتوبوس و 20 دستگاه تاکسی در راستای جابجایی زائران اهل قبور اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مردم کردستان طبق سنت دیرینه خود از دیرباز تا کنون هر ساله روزهای دوشنبه و پنج شنبه در آرامستان بهشت محمدی سنندج حاضر می شوند.

در اواخر هر سال حضور مردم در این آرامستان بسیار پر رنگ تر از سایر روز ها شده و این نیز مشکلاتی اعم از ترافیک و بسته شدن راه را برای شهروندان بوجود می آورد.

ترافیک سنگین از مهمترین مشکلات بهشت محمدی در پنج شنبه آخر سال است

توفیق سرافراز در گفت و گو با خبرگزاری برنا در کردستان گفت: تمهیدات ویژه ای جهت رفاه حال مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت محمدی در پنجشنبه آخر سال اندیشیده شده است.

رئیس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: یکی از مهم ترین مشکلات در روز های پایانی سال در مسیر بهشت محمدی ترافیک سنگین در این محور است که جلسات لازم جهت رفاه حال شهروندان برگزار شده است.

وی از بسته شدن درب های ورودی آرامستان بهشت محمدی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال خبر داد و گفت: با هدف کاهش ترافیک در محوطه بهشت محمدی هیچ گونه خودروی شخصی حق ورود به داخل این آرامستان را ندارد.

 سرفراز اعلام کرد: اقداماتی نظیر تنظیف و شستشوی داخل محوطه، رنگ آمیزی جداول و گل کاری داخل محوطه در راستای رفاه حال شهروندان و زیارت کنندگان اهل قبور صورت گرفته است.

25 دستگاه اتوبوس مردم را از میدان انقلاب به بهشت محمدی جابه جا می کنند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز گفت: در راستای رفاه حال شهروندان تعداد 20 دستگاه تاکسی در داخل محوطه بهشت محمدی به صورت رایگان جهت جابجایی همشهریان به ویژه سالمندان به قطعات بالاتر در نظر گرفته شده است.

امیر جمشید نژاد به اختصاص 25 دستگاه اتوبوس نیز جهت انتقال مراجعه کنندگان به آرامستان بهشت محمدی اشاره نمود و افزود: این تعداد اتوبوس از میدان انقلاب به سمت بهشت محمدی شهروندان را جابجا می کنند.

وی به شهروندان سنندجی توصیه نمود: با هدف کاهش ترافیک از وسایل حمل و نقل عمومی جهت حضور در بهشت محمدی در روزهای پایانی سال استفاده کنند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج  گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی در پنجشنبه و دوشنبه آخر سال یک اکیپ سیار آتش نشانی در داخل محوطه سازمان آرامستانها مستقر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز