کشتی گیران کردستانی دو نشان برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی جوانان را کسب کردند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۳:۵۳
کد خبر: ۸۲۳۲۶۶
کشتی گیران کردستانی دو نشان برنز مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی 
جوانان را کسب کردند
هادی شرفبیانی و شاهین شریعتی دو نماینده کردستان در رقابت های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور توانستند دو نشان برنز را بدست آورند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ رقابت های کشتی آزاد و فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان کشور طی روزهای 14 لغایت 17 اسفندماه به میزبانی تهران برگزار شد.

بر همین اساس، 155 کشتی گیر در ده وزن 55، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم بخش فرنگی و 173 کشتی گیر در اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 بخش آزاد در این رقابت ها حضور پیدا کردند و رقابت های خود را به مدت چهار روز در سالن خانه کشتی محمدبناء مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار کردند.
 
کردستان با 10 نماینده در کشتی آزاد و 6 نماینده در کشتی فرنگی حضور پیدا کرد و توانست دو نشان برنز را بدست آورد.
 
در نتایج انفرادی رقابت های کشتی آزاد هادی شرفبیانی کشتی گیر صاحب عنوان جوان کردستانی در وزن 74 کیلوگرم توانست پس از محمدنخودی و امیرحسین کاووسی نمایندگان مازندران در جایگاه سوم این وزن قرار گیرد و گردن آویز برنز را به گردن انداخت.
 
همچنین در بخش کشتی فرنگی وزن 87 کیلوگرم شاهین شریعتی دیگر نماینده کردستان در این مسابقات موفق شد جایگاه سوم را به خود اختصاص دهد و حسین فروزنده و ابوالفضل شریعتی به ترتیب از استان های تهران و مازندران مقام اول و دوم را کسب کردند.
 
گفتنی است، رقابت های کشتی فرنگی و آزاد انتخابی تیم ملی جوانان با حضور 298 کشتی گیر از استان های سراسر کشور در تهران برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز