مدیر عامل گاز استان اردبیل خبر داد

گاز به ۴ روستای حومه اسلام آباد رسید

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۱:۱۵:۴۵
کد خبر: ۸۲۳۲۸۳
گاز به ۴ روستای حومه اسلام آباد رسید
مدیر عامل گاز استان از گازکشی به ۴ روستای حاشیه اصلاندوز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا،فیروز خدایی مدیرعامل گاز استان اردبیل در حاشیه مراسم گلنگ زنی  پروژه گازکشی به چهار روستای بخش اسلام آباد گفت: در بحث گازرسانی در سال های اخیر استان اردبیل جهش غیر قابل ملاحظه ای داشته است .

 
مدیر عامل گاز استان تصریح کرد:علاوه بر اینکه صدرصدگاز شهر ها تامین شده است  بیش از ۹۲ درصد گاز روستاها را نیز توانسته ایم تامین کنیم.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای پروژه های در دست اجرا قریب به ۹۸% خانوارهای روستایی از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.
 
خدایی با بیان اینکه در کنار گاز خانگی در بخش صنعتی نیز گازرسانی به واحدهای صنعتی رشد چشم گیری داشته است،افزود: بیش از ۳۶۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ در استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار هستند.
 
مدیر عامل گاز استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت : علاوه بر شهرک های صنعتی واحدهای صنعتی نزدیک شهر ها نیز درکمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه به گاز طبیعی مجهز شده و از این نعمت خدادادی بهره مند شده اند.
 
وی از بهره مندی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز در شهرستان  پارس آباد خبر داد و افزود: بیش از ۹۱ درصد خانوارهای روستایی در شهرستان   پارس آباد  بعنوان دومین شهرستان استان،از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
 
فیروز خدایی این را نیز گفت که: روستاهای زیر ۲۰ خانوارِ حاشیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیزگازکشی شده اند.
 
 وی در پایان یادآور شد: پروژه حاضر مشتمل بر چهار روستای نسبتا پرجمعیت همجوار اسلام آباد است که با اعتباری بیش از بیست میلیارد ریال در حال گلنگ زنی است و در سریعترین زمان ممکن به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

نظر شما