استاندار مرکزی:

بیشترین جرم و جنایت در جهان و زندانیان کشور مربوط به مواد مخدر است

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۳:۴۷:۵۱
کد خبر: ۸۲۳۳۷۲
بیشترین جرم و جنایت در جهان و زندانیان کشور مربوط به مواد مخدر است
استاندار مرکزی گفت: بهره گیری از ظرفیت مردمی و سازمان های مردم نهاد در مقابله با مواد مخدر ضروری است و این معضل با نهضت همگانی مهارشدنی است.

به گزارش برنا از اراک ، سید  علی آقازاده در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در اراک افزود: راهبردهای هدفمند و همه جانبه نگر در بهره گیری از ظرفیت های مردم و سازمان های مردم نهاد و مبارزه با مواد مخدر به طور کامل عملیاتی نشده و باید همانند سایر حوزه ها از این ظرفیت استفاده حداکثری شود.

وی بیان کرد: دولت در حوزه های مختلف از ظرفیت های مردمی و سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد برنامه ها یاری گرفته و مردم نیز همواره در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته اند. 

استاندار مرکزی ادامه داد: مواد مخدر پس از تجارت نفت، گردشگری، خودرو و اسلحه پنجمین تجارت پر سود باگردش مالی بالا در جهان است و بیشترین جرم و جنایت در جهان و زندانیان کشور مربوط به این حوزه است.

آقازاده گفت: 666 تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که این کشفیات بخشی از مواد قاچاق شده به کشور است. 

وی عنوان کرد: مقابله با مواد مخدر کار پیچیده و بزرگی است و هرچه حوزه مقابله با مواد مخدر تجهیز شود، مافیای این بخش نیز راه های جدیدی برای قاچاق مواد تجهیز می کنند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: شهرداری به عنوان نهادی فرهنگی نقش مهمی در مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر دارد و این نهاد باید وظایف خود را در این حوزه به خوبی عمل کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز