هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در افتتاح سالن تختی در سرپل‌ذهاب:

بانک شهر سالانه بیش۱۲هزار میلیارد به شهرداری‌ها کشور کمک می‌کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۳۹:۲۲
کد خبر: ۸۲۳۴۲۸
بانک شهر سالانه بیش۱۲هزار میلیارد به شهرداری‌ها کشور کمک می‌کند
یک‌میلیارد و 700 میلیون بابت هزینه ساخت سالن تختی انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سالن تختی در 21 آبان 1396 به علت زلزله ویران شده که توسط بانک شهر به مساحت 1600متر و سوله 600 متری و 20 متر فضای سبز ساخته شد و امروز با حضور دکتر عراقچی از وزارت امور خارجه، مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، تابش‌فر مدیر امور شهرداری‌ها در بانک شهر و جامعه ورزش افتتاح و به‌بهرداری رسید.

IMG_2 (32)

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت: بانک شهر اقدام خوب و خداپسندانه در این شهر  سرپل‌ذهاب انجام داده است و از این بابت تشکر می‌کنم.

او افزود: علاوه بر یک میلیارد و 700 میلیون بابت هزینه  ساخت سالن تختی انجام داده است از همان روزهای نخست که زلزله رخ داد جناب دکتر پورزندی مدیرعامل بانک شهر تماس گرفتند و خودشان هم تشریف آوردند و به یاری مردم زلزله‌زدگان شتافتند هرچند که  پرسنل بانک شهر و اعضای هیآت مدیره این بانک  هم از همان روز اول زلزله 21 آبان 1396 در کمک‌رسانی به مردم این منطقه پیش‌گام بودند و سایر کمک‌های دیگر بانک شهر به آموزش و پرورش به یاری هم‌وطنان شتافتند.

استاندار کرمانشاه گفت: بانک شهر سالانه بیش12هزار میلیارد به شهرداری‌ها کشور کمک می‌کند و در این راستا نقش بسزایی دارد.

 بازوند ادامه داد: 121میلیارد در زیر ساخت منطق زلزله‌زدهخسارات وارده شده این مبلغ جدا از منازل مسکونی، تجاری، مکان‌های دولتی و تاریخی  و تفریحی است.

او افزود: 805 میلیارد با تخصیص 95 درصد بات خسارات به مناطق طلزله زده  ابلاغ کرده است علاوه بر این رقم  نیز خیرینی در مدرسه‌سازی، فضای ورزشی، ساخت فضای فرهنگی 200 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند و این مبلغ هم توسط شخصیت‌های حقوقی به مردم زلزله‌زده پرداخت شده و در کار خیر شرکت کردند .

استاندار کرمانشاه گفت: خیرین در زیرساخت‌ها انصافاً خوب مشارکت کردند و من هم در هیچ جایی ندیده‌ام  که بانک‌ها اینقدر تسهیلات پرداخت نماید اما در این زلزله کمک شد.

IMG_2 (38)

بازوند ادامه داد: دکتر پورزند و همکارانش در بانک از همان روزهای نخست این مجموعه ورزشی را به مردم بزرگوار و صبور سرپل‌ذهاب اهدا کردند که با این کار سالیان‌سال تصور خوبی در ذهن این نوحوان، جوانان، ورزشکاران و مردم این شهر  از بانک‌ها شهر نزد جامعه ورزش باقی خواد ماند.

تابش‌فر مدیر امور شهرداری‌ها در بانک شهر نیز گفت: بانک شهر در همان ابتدا کمک کرده و در ساخت مجموعه ورزشی تحتی که به علت زلزله 21 آبان 1396 تمام ویران شده بود در بازسازی این سالن ورزشی برای مردم شهر مردخیز سرپل‌ذهاب اقدام کرد و امروز بعداز یکسال و اندی  این سالن را به قهرمانان و مردم شهرستان سرپل‌دهاب اهدا کرد تا در اینده  مربیان بتوانند قهرمانانی تحویل این  کشور دهند.

او افزود: بایستی از زحمات استاندار که مرد بحران است و در زمان سخت هم ثابت کرده که  مدیری توانا در عرصه روزهای کشور است و من هم در سایرر استان‌ها شاهد کار عمرانی این مرد و مدیر توانا در کشورمان بوده‌‌ام.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز