مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان،خبرداد:

آمادگی واگذاری زمین به کشاورزان بروجردی در راستای کشت زراعت چوب

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۲:۲۷:۳۵
کد خبر: ۸۲۳۷۸۴
آمادگی واگذاری زمین به کشاورزان بروجردی در راستای کشت زراعت چوب
شیرزاد نجفی گفت:آمادگی واگذاری زمین را از طریق کمیسیون ماده ۳ به کشاورزان بروجردی در راستای کشت زراعت چوب داریم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش آخرین روز گذشته از هفته منابع طبیعی که  در دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی شهرستان بروجردبرگزارشده بود ،اظهارکرد:  از محل صندوق توسعه ملی در سه حوزه آبخیز شهرستان بروجرد عملیات آبخیزداری اجرا خواهد شد.

اوضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی به افتتاح ۴۸ پروژه عمرانی در سطح استان بمناسبت این هفته اشاره کردو افزود:  : منابع طبیعی به دنبال پنج وظیفه اصلی خود یعنی حفاظت از جنگل ها و مراتع ، اصلاح ، احیا ، توسعه و بهره برداری از اراضی ملی است.

نجفی ضمن اشاره  به فرسایش خاک ، کمبود شدید آب ، آلودگی هوا ، روند رو به رشد سیل در کشور ،خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت از این چالش ها،توجه به منابع طبیعی و آبخیزداری است.

او با بیان اینکه در نهالستان بروجرد این آمادگی را داریم که تولید نهال  را به ۲۰۰ هزار اصله در سال برسانیم ،تاکید کرد : زوال بلوط ، آتش سوزی‌ها ، آفات ، تامین سوخت ، کوچ عشایر و... از جمله چالش ها و موانع منابع طبیعی بشمار می رود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان به ۳ حوزه آبخیز در بروجرد اشاره کرد وگفت: از محل صندوق توسعه ملی در حوزه های آبخیز آبسرده یک‌میلیارد تومان ، انگشته بیش از ۱ میلیارد و پنجاه میلیون تومان و گندل گیلان ۲ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

اوضمن تقدیر از تمامی مدعوین یادآورشد : آمادگی واگذاری زمین را از طریق کمیسیون ماده ۳ به کشاورزان بروجردی در راستای کشت زراعت چوب داریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز