دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا:

یک سوم بودجه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا به هیات های استانی اختصاص می یابد

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۴۷:۵۴
کد خبر: ۸۲۳۸۸۸
یک سوم بودجه فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا به هیات های استانی اختصاص می یابد
دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: فدراسیون ها تنها ۱۰ درصد بودجه خود را به هیات های استانی می دهند اما فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا یک سوم بودجه خود را در اختیار استانها قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مهین فرهادی زاد پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابات هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: رئیس اسبق هیات بیماران خاص و پیوند اعضا بسیار پیگیر فعالیت های این هیات بود و می طلبد از زحمات فرزاد هلالی تقدیر و تشکر شود.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا با بیان اینکه ورزشکاران این فدراسیون را کسی نمی شناسد، گفت: به دلیل شرایط ویژه ای که افراد نابینا، ناشنوا و جانبازان در جامعه دارند حمایت ویژه ای از آنها صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه قانون حامی ورزشکاران بیمار نیست، گفت: متاسفانه ورزشکاران رشته های بیماران خاص، ناشنوایان و حتی جانبازان شامل قانون استخدام ورزشکاران در ادارات دولتی نخواهند شد و به شدت پیگیر این مسئله هستیم.

فرهادی زاد افزود: 118 نفر برای شرکت در مسابقات جهانی سال پیش از سوی فدراسیون ثبت نام شدند که تنها ویزا ۶۰ نفر از آنها صادر شد و متاسفانه با وجود پیگیری های بسیار از طرف نمایندگان مجلس و مقام معظم رهبری امکان اعزام مابقی آنها فراهم نشد.

وی افزود: امسال مسابقات در نیوکاسل برگزار می شود و تا میزان افراد اعزامی از طرف کشور انگلیس مشخص نشود هیچ فردی را ثبت نام نخواهیم کرد.

دبیر فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا اظهار داشت: فدراسیون ها تنها ۱۰ درصد بودجه خود را به هیات های استانی می دهند اما فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا یک سوم بودجه خود را در اختیار استانها قرار می دهند.

وی افزود: در راستای همین حمایت‌ها نیز اگر اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان مکانی مناسب را در اختیار این هیات و ورزشکاران آن قرار دهد ما نیز متعهد می شویم نسبت به تجهیز آن اقدام کنیم.

گفتنی است، در پایان با رأی اعضای مجمع، محسن شجاعی با کسب ۱۳ رأی به عنوان رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا کردستان انتخاب شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز