آمادگی مراکز درمانی البرز برای ارایه خدمات در ایام نوروز

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۴:۵۶:۲۱
کد خبر: ۸۲۳۸۹۷
آمادگی مراکز درمانی البرز برای ارایه خدمات در ایام نوروز
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز از آمادگی تمام مراکز درمانی و بیمارستانی استان برای ارائه خدمات به مردم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر جبارنیا معاون درمان با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی اظهارداشت: با توجه به نزدیکی به ایام  تعطیلات نوروزی 1398، تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی البرز و مراکز خصوصی و تامین اجتماعی استان  با رویکرد ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن و افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران عزیز در سال جدید، آماده و تجهیز شده اند.

وی افزود: بر همین اساس برنامه ریزی های لازم  قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در جهت اطمینان از آمادگی و فعال بودن مراکز، حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، ارائه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و... انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه با اشاره به انجام بازدیدهای مستمر و همه روزه  از مراکز درمانی در طول ایام نوروز توسط اعضای ستاد طرح سلامت نوروزی این معاونت ، بیان کرد: تمامی ایام تعطیل با حضور تیم‌های مدیریتی بیمارستان‌ها شمال رئیس، مدیر و مترون پوشش داده خواهد شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور متخصصین مقیم و دسترسی سریع به متخصصین آنکال انجام گرفته است.

دکتر جبارنیا در پایان از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد در صورت بروز هرگونه مشکلی در روند ارائه خدمات، جهت پیگیری و رسیدگی های لازم مشکل خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۷ معاونت درمان ارسال نمایند.

 

 

نظر شما