۵ رویداد بین‌المللی کشتی در سال ۹۷ برگزار شد / روند رو به رشد کشتی البرز

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۱۵:۲۰:۲۸
کد خبر: ۸۲۳۹۰۵
۵ رویداد بین‌المللی کشتی در سال ۹۷ برگزار شد / روند رو به رشد کشتی البرز
جلسه پایانی هیئت کشتی استان البرز با حضور روسای هیئت های کشتی شهرستان های استان البرز و مسئولان کمیته های هیئت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این جلسه حمید یاری، رئیس هیئت کشتی استان البرز با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ پهلوانکها در استان البرز، گفت: مجموعه کشتی استان در هر بخش فعالیت‌های مفید را در سال ۹۷ انجام دادند و با توجه به مشکلات مالی کارهای خوبی صورت گرفته است.

رئیس هیات کشتی استان البرز با بیان اینکه این استان از ۱۱ مسابقات کشتی بین‌المللی، کشوری برگزار کرده است، ادامه داد: ۵ رویداد کشتی بین‌المللی در رشته آزاد و فرنگی در سال ۹۷ به میزبانی کرج برگزار شد.

یاری با تاکید بر اینکه البرز در سال ۹۷ مسابقات پهلوانی ایران را برگزار کرد، خاطرنشان کرد: در بخش‌های داوری، دانش مربی و افزایش سطح کشتی‌گیران شاهد پیشرفت چشمگیری بودیم و توانستیم سهمیه خوبی برای کشتی‌گیران خود کسب کنیم.

وی حضور مربیان کشتی البرز در اردوهای تیم ملی کشتی ایران را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار اجماع بهتر مربیان البرز شد، عنوان کرد:امیدواریم در سال آینده کشتی استان با هم‌افزایی تمام کشتی‌گیران، مربیان و داوران روند رو به پیش خود را داشته باشد.

در ادامه منصور افشار، دبیر هیات کشتی استان البرز با اشاره به برنامه‌های البرز در سال ۹۷، گفت: در سال جاری، ۳۱ اعزام مختلف به رقابت‌های کشوری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه ۵ دوره علمی و آموزشی در سال جاری برگزار شد، افزود: کشتی استان البرز، ۱۰۰ مدال رنگارنگ شامل؛ ۳ مدال جهانی، ۲ مدال طلا بازی‌های آسیایی، ۲ مدال در رقابت‌های آسیا و ۱۵ مدال بین‌المللی و ۷۸ مدال کشوری کسب شد.

دبیر هیات کشتی البرز با اشاره به اینکه ۲۳۰ مورد اعزام ورزشکاران، مربیان و داوران به مسابقات مختلف انجام شد، ادامه داد: ۱۴ مسابقه استانی در دو رده‌ مردان و بانوان برگزار شد.

افشار با تاکید بر اینکه ۱۶ مورد فعالیت فرهنگی و ورزشی در سال ۹۷ انجام شد، خاطرنشان کرد: ۵ کلاس استاژ مربیگری نیز در سال ۹۷ برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز