رئیس اداره امورشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان:

رتبه اول بانک رفاه استان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر / افتتاح مدرسه شهدای بانک رفاه در خرم آباد

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۵:۴۹
کد خبر: ۸۲۴۴۹۲
رتبه اول بانک رفاه استان در پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر / افتتاح مدرسه شهدای بانک رفاه در خرم آباد
رئیس اداره امورشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان از کسب رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر این بانک با اعتباری بالغ بر 224میلیارد ریال در سطح کلیه بانکها در استان خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، فرشاد صید احمدی رئیس ادار ه امورشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان که در محل اداره کل بهزیستی استان گفت : بانک رفاه استان در راستای توسعه استان درپرداخت  تسهیلات اشتغال فراگیر با پرداخت 224میلیارد ریال در بین کلیه بانکها در سطح استان لرستان رتبه اول را کسب کرده است .

صید احمدی افزود : در این طرح ها توسعه بیمارستان خصوصی شفا خرم آباد با پرداخت تسهیلات توسط بانک رفاه و ایجاد شغل های جدید می تواند در کار آفرینی در استان تاثیر فراوانی داشته باشد .

رئیس اداره امورشعب بانک رفاه تصریح کرد :در پرداخت تسهیلات رفع موانع تولید 15میلیارد و 700میلیون پرداخت کرده ویکی از اقدامات مطلوب بانک رفاه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و پاسخگویی به تقاضای تسهیلات خرد بوده است و اعتقاد داریم پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به جوانان و  افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی یک اقدام حرفه ای و در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک بوده است.  

وی افزود : در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه تهیه جهیزیه و ازدواج در سال گذشته 1500نفر ودر سال جاری با مساعدت مدیریت عامل و هیات مدیره بانک 2000نفر پرداخت شده است  .

 وی افزود : اعتقاد راسخ داریم تسهیل ازدواج جوانان مسئله بسیار مهمی برای کشور است و تاکید دین مبین اسلام است، بنابراین هر فعالیت و تلاشی در این خصوص امری معنوی و کار نیک و خداپسندانه‌ای است. خوشحالیم از این طریق ما هم سهمی داریم و مایه خرسندی است که این مسئله از سوی کارکنان بانک رفاه در کلیه شعب استان لرستان  با اهمیت خاصی دنبال می‌شود.

صید احمدی افزود : در حوزه مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه کارگران در سطح استان مدرسه 12کلاسه شهدای بانک رفاه کارگران در منطقه مسکن مهر خرم آباد با اعتباری بالغ بر 2میلیارد ریال در راستای فعالیت های عامه المنافه بانک با حضور وزیر تعاون ،کار  و رفاه اجتماعی ، فرخ نژاد عضو هیات مدیره بانک رفاه و استاندار لرستان افتتاح شد .

وی تصریح کرد :بانک رفاه همچنین در ساخت یک مدرسه در یکی از مناطق محروم و روستایی در شهرستان الیگودرز مشارکت جدی دارد .

صید احمدی افزود :در سال جاری در راستای ایفای کمک به اقتصاد استان در کلیه بخش های مختلف صنعت ،بازگانی ،کشاورزی و....بالای 4هزارمیلیارد و 600میلیون ریال در کلیه بخش ها تسهیلات پرداخت کرده است .

مدیر امورشعب بانک رفاه در پایان گفت :بانک رفاه استان لرستان با افتخار در راستای خدمت بی منت بانکداری اسلامی  ومسولیت های اجتماعی در خدمت به مردم قدر شناس استان گام برداشته و علاوه بر خدمات ارزنده به خانواده بزرگ تامین اجتماعی به کلیه اقشار مختلف مردم خدمات مطلوب ارائه کرده و مشتری مداری و کسب بانک برتر در مشتری مدار ی در بین بانکها و شرکت ها در سطح کشور و استان را می توان از افتخارات مجموعه بزرگ بانک رفاه عنوان کرد .

وی با قدر دانی از توجه جدی مدیر عامل و عضو هیات مدیره بانک دکتر سهمانی و دکتر فرخ نژاد به بانک رفاه استان از مجموعه مدیران هماهنگی لرستان و استاندار استان دکتر خادمی در حمایت جدی از بانک رفاه استان درارائه  خدمات مطلوب قدر دانی کرد .

رئیس اداره امور شعب بانک رفاه لرستان با اشاره به خدمات بانک رفاه کارگران در لرستان گفت: بانک رفاه در لرستان ۱۷شعبه با خدمات مطلوب بانکی دارد .

صید احمدی افزود: کارمندان بانک رفاه در سراسر استان در خدمت‌رسانی به مردم به خصوص به مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی فعالیت دارند.

وی با اشاره به حضور موفق بانک در بازار و خدمات مطلوب به کلیه اقشار گفت: خدمت‌رسانی به افشار بازنشسته و پیشکسوتان عرصه کار و تلاش از خدمات ارزنده بانک رفاه در لرستان می‌باشد و افتخار می‌کنیم که به مستمری بگیران‌، مقرری بگیران و دیگر اقشار تحت پوشش صندوق تامین اجتماعی بیشترین خدمات را ارائه می‌دهیم.

 گفتنی است بانک رفاه کارگران، به عنوان یکی از با سابقه ترین بانک های اجتماعی کشور، در حوزه مسئولیت های اجتماعی با کارنامه ای درخشان همواره پیشرو بوده و این حوزه را به منزله یکی از الزامات حرکت موثر خود قلمداد کرده است.

خبر :محمود داودی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز