استاندار:

خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران نوروزی است

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۹:۵۳:۴۰
کد خبر: ۸۲۴۵۷۶
خراسان رضوی آماده میزبانی از زائران نوروزی است
استاندار خراسان رضوی گفت: این استان با تمهیدات انجام شده از هم اکنون آماده میزبانی بی نظیری از مسافران و زائران نوروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا رزم حسینی روز شنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: نوروز، فرصت مناسبی برای ارائه خدمات در سطح مطلوب و مورد توجه به زائران و مسافران محسوب می شود.

وی افزود: در سال جدید مطابق رویه سالهای گذشته در ساعت 15 روز پنجشنبه یکم فروردین ماه میزبان رهبر فرزانه انقلاب درحرم مطهر امام رضا (ع) خواهیم بود و از بیانات ایشان در جمع زائران و مجاوران ولایتمدار بهره مند می شویم.

استاندار خراسان رضوی گفت: از مهمترین اتفاقات امسال خروج آمریکا از برجام در 18 اردیبهشت ماه بود که موجب کاهش اعتبار بین المللی این کشور شد و دولت جمهوری اسلامی نیز بر اساس وظایفی که داشت تلاش کرد آثار منفی خروج آمریکا از این معاهده را به حداقل برساند و مدیریت بحران و مدیریت اقتصادی را با توان انجام داد.

رزم حسینی افزود: برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان از وفاداری ملت ایران به رهبری، ولایت و نظام دارد.

وی پیام رهبر معظم موسوم به 'گام دوم انقلاب' را بسیار مهم و بنیادین دانست و ادامه داد: باید همه مدیران و مسئولان در جهت کاربردی کردن این پیام تلاش کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: سفر رئیس جمهوری کشورمان به عراق و استقبال بی نظیر انجام شده از ایشان یکی از موفقیتهای دولت در سال کنونی محسوب می شود.

رزم حسینی با اشاره به این که کنترل موسسات مالی و مسائل مربوط به این موسسات در سال جاری از دیگر موفقیتهای دولت است افزود: دولت، به نفع سپرده گذاران با موفقیت از بحران موسسات مالی و اعتباری عبور کرد و خوشبختانه هم اکنون شاهد آرامش در این زمینه هستیم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز مسئولیتم در استان خراسان رضوی 11 جلسه در خصوص شرکت پدیده شاندیز برگزار کرده ام که شش جلسه از این تعداد در خراسان رضوی و بقیه جلسات در سطح ملی و در تهران برگزار شده است که خوشبختانه در حال دست یافتن به نتایج خوبی هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: هدف ما در پدیده حفظ حقوق سهامداران مردمی است و دستگاه قضا نیز در این رابطه همکاری خوبی داشته است و تعیین تکلیف وضعیت دادگاهی این شرکت و عوامل آن در حال انجام است.

رزم حسینی افزود: دستگاههای اجرایی در زمینه جذب منابع مالی و اعتبارات باقی مانده سال 1397 اقدام کنند و هیچ پولی برگشت داده نشود زیرا در این صورت در کارنامه مدیران به عنوان نمره منفی محاسبه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز