ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۰:۳۹
کد خبر: ۸۲۴۵۸۰
ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت
فرمانده پلیس راه کردستان گفت: ممنوعیت تردد تانکرهای ترانزیت سوخت در تمامی جاده های استان از امروز آغاز شد و در بازه های زمانی معین شده ادامه خواهد داشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ عیسی گوهری  با اشاره به این که روزانه به صورت میانگین 50 دستگاه انواع کامیون های ترانزیت سوخت در جاده های استان تردد می کنند،  گفت: مرحله اول ممنوعیت تردد این تانکرها امروز 25 اسفند آغاز شد و تا پنج فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مرحله دوم ممنوعیت این خودروها نیز از هشت فروردین تا 17 فروردین سال آینده اجرایی می شود و از تردد آنها در جاده های کردستان ممانعت می شود.

فرمانده پلیس راه کردستان افزود: در روزهای 28 و 29 اسفند سالجاری هم در محورهای بانه-سقز و مریوان-سنندج از هفت صبح تا 10 شب عبور هرگونه کامیون ممنوع است.

سرهنگ گوهری با اشاره به اینکه تنها در موارد ضروری امکان تردد کامیون در روزهای ممنوعیت وجود دارد، تاکید کرد: در روزهای 12، 13، 14 و 16 فروردین سال آینده ممنوعیت تردد کامیون اجرا می شود.

وی همچنین یادآور شد: بر اساس تصمیمی که به صورت سراسری گرفته شده است، از 25 اسفند تا پایان تعطیلات، خودروهایی که برابر ماده هشت رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی بیش از 10 میلیون ریال جرائم رانندگی دارند توقیف نمی شوند و تنها به تذکر به آنها اکتفا می شود.

طول شبکه راه های کردستان هفت هزار و 834 کیلومتر است که این میزان شامل 6 هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز