شهردار قرچک :

بودجه عمرانی قرچک را در سال ۹۷ به ۵۳ درصد رسانده ایم

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۰:۲۰:۴۱
کد خبر: ۸۲۴۵۹۷
بودجه عمرانی قرچک را در سال ۹۷ به ۵۳ درصد رسانده ایم
شهردار قرچک گفت: بودجه عمرانی قرچک را در سال ۹۷ به ۵۳ درصد رسانده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ محسن خرمی شریف در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قرچک طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت روز شهدا و گرامیداشت شهادت مهدی باکری اظهار داشت: شهید باکری، تنها شهردار خدوم انقلاب اسلامی بود در زمانی که همه جای کشور هجمه‌های دشمن بر روی کشور بود و امیدواریم روزی همه شهرداران با تاسی از منش این شهید گام‌های خوبی درجهت آرمان‌های انقلاب و خدمات دهی به مردم شهید پرور بردارند.

خرمی شریف در ادامه در خصوص عملکرد شهرداری قرچک در سال ۹۷ گفت: شهرداری در این سال رقمی معادل ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب برای اجرای پروژه‌های این شهرستان بود و طبق قانون ۶۰ درصد برای هزینه‌های جاری و اداری و ۴۰ درصد برای هزینه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق این امر بدون همدلی و همکاری شورا میسر نمی‌شد افرود: با این مساعدن توانستیم این درصد را در شهرداری جابه جا کنیم و در پایان سال ۹۷ در صد بودجه اجرا شده در مجموعه شهرداری توانستیم بودجه عمرانی را از ۴۰ درصد به ۵۳ درصد برسانیم و هزینه‌های جاری و اداری را نیز به ۴۷ درصد کاهش دهیم که این کار یک عملیات عمرانی و جهادی برای شهروندان محسوب می‌شود.

شهردار قرچک بیان داشت: در سال ۹۷ توانست بیش از ۶ زمین چمن مصنوعی محلات را راه اندازی کند و معتقد هستیم که محلات را باید به اماکن تفریحی تبدیل کنیم که یکی از این کارها راه اندازی سرای محلات است.

خرمی شریف از جمله عملیات‌های دیگر در قرچک را شروع عملیات کمربندی شمالی، ساخت فرهنگسرای بزرگ شهر، راه اندازی شهربازی واقع در پارک جنگلی و جابجایی ترمینال مسافربری به ورودی شهر دانست و اظهار داشت: با توجه به رفع مشکل چندین ساله زمینی با کاربری درمانی ساخته می‌شود و دومین بیمارستان شهر قرچک توسط شهرداری و با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز