استاندار کردستان:

نمایندگان مجلس در تصمیم گیری های استانداری دخالت نکنند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱:۳۰
کد خبر: ۸۲۴۶۹۸
نمایندگان مجلس در تصمیم گیری های استانداری دخالت نکنند
استاندار کردستان در رابطه با انتصابات اخیر فرمانداران شهرستان های استان گفت: نمایندگان مجلس در تصمیم گیری و انتصابات استانداری نباید دخالت کنند و به جای منافع شخصی توسعه استان را هدف قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ بهمن مرادنیا در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، اظهار داشت: همه واقف هستیم که امروز ایران در یک جنگ اقتصادی با آمریکا و متحدانش قرار دارد اما آنچه بیشتر از تحریم ها بازار را تحت تاثیر قرار داده، فضاسازی های رسانه ای و فضای مجازیست که جامعه را به واکنش وادار می کند. 

وی در این خصوص افزود: یک تیم رسانه ای در خارج از کشور، به مشکلات دامن می زند که در این شرایط و در این مقطع حساس لازم است رسانه های کشور تلاش کنند تا نگرانی ها در جامعه کمتر شود. 

استاندار کردستان در ادامه با اشاره شایعات و فضاسازی های رسانه ای درپی مسمومیت عده ای از شهروندان شهرستان قروه، تاکید کرد: در چنین شرایطی، روابط عمومی دستگاه ها باید به سرعت اطلاع رسانی کنند و نگرانی جامعه را برطرف کنند. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه مشکلات را نباید ناشی از ضعف دولت بدانیم، دولت خود ما هستیم که همه تلاش داریم تا مشکلات مرتفع شود و در این شرایط باید رسانه ها بیشتر کمک کنند تا مشکلات کشور کمتر شود. 

مرادنیا در پایان با گله مندی از دخالت برخی نمایندگان استان در تصمیم گیری ها و انتصابات استاندار، گفت: باید با همکاری و همفکری تلاش کنیم تا مشکلات استان را حل کنیم و به جای منافع شخصی توسعه استان را هدف قرار دهیم.

نظر شما