دکتر شهبازی:

شهرها و روستاهای البرز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می شوند/هم افزایی و هم پوشانی شهرداری ها و دستگاه های دولتی منجر به ارائه خدمات مطلوب به مردم می شود/اعتبارات دولتی و شهرداری ها در شهرستان ها تجمیع و هدفمند هزینه شوند

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۶:۲۸
کد خبر: ۸۲۴۷۶۶
شهرها و روستاهای البرز آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی می شوند/هم افزایی و هم پوشانی شهرداری ها و دستگاه های دولتی منجر به ارائه خدمات مطلوب به مردم می شود/اعتبارات دولتی و شهرداری ها در شهرستان ها تجمیع و هدفمند هزینه شوند
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: از اموال بیت المال حفاظت می کنیم و منابع موجود را در جهت عمران و آبادانی استان صرف خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دکتر شهبازی در اولین نشست هم اندیشی شهرداران شهرهای استان البرز به میزبانی نظرآباد، که ظهر پنجشنبه برگزار شد، با اشاره به اینکه شهرداران به نیابت از شوراها به اداره شهرها می پردازند، افزود: ایجاد بسترهای نشاط اجتماعی، فضای سبز، اداره اماکن تفریحی و زیارتی، ساخت و سازها و ساماندهی  آب های سطحی از جمله ماموریت های شهرداران است.

وی با اشاره به اینکه کارهای زیادی به عهده شهرداری ها است و درآمدهایی نیز کسب می کنند، ادامه داد: در البرز تعامل خوبی بین شهرداری ها و دولت در نقش تسهیل گر وجود دارد.

دکتر شهبازی گفت: اعتبارات حوزه عمرانی استان و شهرداری ها باید طی تعامل و هم پوشانی دقیق در جهت عمران و آبادانی البرز صرف شود.

وی افزود: امسال برای اولین بار اعتبارات عمرانی استان ۱۰ درصد افزایش یافت و این میزان به طور متوسط در کشور ۸ درصد بود.

استاندار البرز اضافه کرد: امسال اعتبارات عمرانی شهرستان نظرآباد 48 میلیارد تومان و اعتبارات شهرداری 45 میلیارد تومان بود که با مجموع این اعتبارات می توان طی برنامه ریزی درست، خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه داد که البته این امر با هم افزایی دو مجموعه محقق می شود.

وی گفت: فرمانداران پیش از تشکیل شورای توسعه استان و توزیع بودجه باید کارگروهی تخصصی در شهرستان ها جهت برنامه ریزی برای اعتبارات تشکیل دهند.

دکتر شهبازی افزود: راه های البرز معبر 12 استان کشور به پایتخت است و به طور قطع نظرآباد نیز در این مسیر قرار دارد که انتظار می رود فرماندار تدابیر لازم را برای جذب و اسکان این مسافران در نظر داشته باشد.

وی عنوان کرد: باید نهضتی برای پاکسازی معابر و جاده ها بمنظور استقبال از مسافران نوروزی با شهر و روستایی پاکیزه صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: مردمداری توصیه اکید مقام معظم رهبری و رییس جمهوری است از این رو مسئولان با تمهیداتی که برای استقبال از مسافران و پذیرایی از مردم در نظر می گیرند، د راین جهت گام بر می دارند.
وی افزود: شهرداری ها بعنوان یک نهاد مردمی باید خود را در معرض انتقاد و پیشنهاد قرار دهند و محل هایی را برای نظرسنجی از مردم در نظر بگیرند.

دکتر شهبازی با اشاره به اینکه مردم مهمترین ناظر بر اعمال مسئولان هستند، ادامه داد: کار و تلاش و خدمت به مردم را از شهرداران انتظار داریم و همچنین به طور قطع طرح ها و پروژه ها بدون تامین منابع شروع نمی شود.

وی گفت: از اموال بیت المال حفاظت می کنیم و منابع موجود را در جهت عمران و آبادانی استان صرف خواهیم کرد.

استاندار البرز افزود: اینکه ارزش افزوده در اختیار استان باشد می توان در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها بهتر و منسجم تر اقدام و برنامه ریزی کرد.

وی گفت: البرز استانی با ظرفیت های فراوان است که با توجه به جایگاهش باید از توجه ویژه ملی برخوردار شود از این رو به طور متوسط از زمان حضورم هر 10 روز از یک مقام ملی جهت بررسی موضوعات مختلف در استان دعوت کردم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز